Gå til innhold

TIPS fra min akupunktør:-)

Anbefalte innlegg

Dere har sikkert hørt det før, men da jeg var hos min akupunktør i dag understreket hun hvor viktig det er å holde mage/hofte/rumpe-regionen varm når en prøver å bli gravid:-)

- Bruk gjerne en avklipt ull-longs under skjørt/bukse, selv om det ikke er vinter lenger.

- Drikk varme drikker (litt forsiktig med for mye kaffe). Da blir tykktarmen varm og den ligger lunt rundt livmora.

- Pakk deg inn i pledd - gjerne med ei varmefalske på magen/ryggen eller under føttene, når du slapper av i sofaen på kvelden.

LYKKE TL!

:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4794063-tips-fra-min-akupunkt%C3%B8r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akupunktøren tjorven stikker innom med et innlegg her også.... det viktigste er å puste riktig da hjelepr du til å ha jevn tempratur i alle kroppens hulrom vi jenter puster dårlig generelt og da blir det kaldt i bekken området.

Men prøv å kjenn etter tempratur forskjeller selv også når du ligger i senga kjenn på på brystet, magen og bekkenet få kjæresten til å kjenne på ryggen din der er det lettere å kjenner forskljell..

Jeg var nemlig for VARM i dette området...og det ble ikke unger av det heller men etter en time hos MIN akuputør var tempraturen justert og baby på plass!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...