Anonym bruker Skrevet 18. april 2006 #1 Del Skrevet 18. april 2006 Da mener jeg ikke murringer, men smerter? Har vært gravid 1 gang før men husker ikke helt hvordan det var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. april 2006 #2 Del Skrevet 18. april 2006 Denne gangen hadde jeg så sterke mens smerter at jeg tok sterke smerte stillende.Var sikker på at mensen var rett rundt hjørnet.Men neida,jeg var gravid jeg.Det er vanlig med mens smerter tidlig.Noen har sterkere smerter enn andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mille-77 Skrevet 18. april 2006 #3 Del Skrevet 18. april 2006 Det skal visst være vanlig. Sliter med det samme selv, er bare i min 5. uke, så jeg er veldig nervøs. Får ordentlige "tak" innimellom, så jeg må krøke meg sammen. Håper det går over, og at det ikke er noe farlig. Hvor langt er du på vei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. april 2006 #4 Del Skrevet 18. april 2006 Er ikke gravid (som jeg vet om). Etter at jeg sluttet på pillen har jeg fåt en liten blødning tirsdag og onsdag, å så kommer mensen for fullt torsdag. Har hatt mens smerter båd ei går og i dag, så jeg trodde at mensen kom, men den vanlige "lille" blødningen har ikke dukket opp, så jeg begynner å lure på om det kan være en viss annen årsak *håpe håpe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
susannese Skrevet 19. april 2006 #5 Del Skrevet 19. april 2006 Jeg har hatt menssmerter og trodde den var på vei... Hadde et par veldig små blødninger etter å ha hatt samleie så hadde kjøpt inn masse bind og greier - men nå ei uke senere var graviditetstesten veldig positiv! Fikk helt sjokk!!! Skulle inn og få spiral når jeg fikk mensen - men tror vel jeg må avlyse det nå... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ylva og Mathilde Skrevet 19. april 2006 #6 Del Skrevet 19. april 2006 Jeg har vært gravid tre ganger, og hver gang har jeg trodd det har vært mensen på grunn av hovne bryster og karakteristiske menssmerter. Dette er helt vanlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bratsj Skrevet 19. april 2006 #7 Del Skrevet 19. april 2006 Det er ligamentene rundt livmoren som strekker seg og vokser - derfor smertene. Helt ufarlig og helt vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
litagod Skrevet 19. april 2006 #8 Del Skrevet 19. april 2006 ja det er helt vanlig! jeg hadde så sterke menssmerter at jeg var sikker på at den kom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå