Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Oliver?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Fint navn, men jeg synes kanskje det ligger litt for høyt mot toppen av lista? Jeg tenker på navn HVER dag, og blir sprø av det. Klarer ikke finne ut hva som kan passe til han vi har...

Hadde det vært jente hadde jeg bestemt meg for Tiril... DET synes jeg er et koselig jentenavn!

Jeg synes også det er veldig fint. Vi vet ikke hvilket kjønn det blir, men er nesten bestemt på at hvis det blir gutt, skal han hete OLIVER !!

Men jentenavn er mye verre og komme på.. finner liksom ingen som er så fine.. gode forslag? liker enkle navn da..

Annonse

Pent navn. Begynner å bli poppis. Solberg kalte sønnen sin det og etter det tok det seg opp:)

Vi har iaf kommet dit at vi ikke skal ha navn på O, men der stopper det og. Er ikke sååå nøye at det ikke er på O, men gutten vår får da initialene OB!!! Og av alle navnene som finnes der ute ble vi enige om at vi sikkert fant et som ikke startet på O :)

Hei,var rart å se navnet på trykk,vi har nemlig også falt for Oliver.Det er en god stund siden vi bestemte oss for hva gutten i magen skulle hete.Jeg synes det er et flott navn! Vi har også tenkt på et mellom navn,jeg har termin 2. august og synes Oliver August er vakkert; )

Lykke til med deres lille Oliver!

Har termin med nr tre 12.august.

Allerede før jeg ble gravid var vi ganske enige om at det skulle bli Oliver hvis det ble gutt og Olivia hvis det ble jente. Spesielt i familien har vi fått litt pes for dette, men det var slik da vi valgte navn på de andre også, og det tok ikke så lang tid for dem å vende seg til det. Har jo fått endel positive tilbakemeldinger også da.

Det morsomste er at av oss to er det pappan som absoludt ikke vil gi slipp på disse to navnene. Han er ikke interessert i å høre andre navn en gang. Vanligvis er det vel jentene som sliter med å få igjennom navn i denne kategorien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...