Gå til innhold

April: Hvordan er formen til mybakte april-mammaer?


tyren-78

Anbefalte innlegg

Ja, damer hvordan er formen etter fødselen?

Selv begynner jeg nå å leges. Lite vondter bortsett fra bekkenløsning som er helt forferdelig. Det er i grunnen nok det da!

Stingene som ble sydd har "smeltet" bort og jeg kjenner meg fin.

 

Har hatt vesla med på undervisning i dag og det gikk hekt fint. Hun benyttet lunsj pausen til spising og bleieskift- akkurat som man skal på en skole. Tidlig krøkes........He-he!

 

Lykke til alle sammen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, deilig er det å få det overstått iallefall! Har litt redusert bevegelighet etter keisersnitt på torsdag, men formen er forsåvidt bra. Må komme inn i litt rutiner og kanskje få litt mere hvile på dagtid enn jeg har tatt nå så ser jeg lyst på tiden fremover.

 

Hadde sagt ja til å holde en forelesning 27.april, men det må jeg nok innse at jeg ikke kan, så det får jeg forskyve i tid, ellers har jeg bare tenkt å kose meg med mine to gutter (tre med pappaen) og gå våren i møte - deilig tid å få barn på!

 

Lykke til til alle som fortsatt venter og kos dere alle som har fått:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er veldig fin.Har ikke ondt etter sying ,men kjenner det endel i lysken. Bekkenløsningen er nesten borte og alt er fryd og gammen..I natt har vesla sovet mellom alle måltidene så jeg fikk 3 timer søvn mellom hver ammerundt:)helt topp..

 

Har merket etter fødselene at musklene i nakken, armene og ryggen har vært utrolig sliten.Dette pga at jeg tok så mye i da jeg skulle få henne ut:) hehe..Men slik er det bare, iallefall verd det..

Begynner å komme litt inn i rutinene.Tiden går så utrolig fort, jeg blir helt satt ut..

 

Lykke til alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det bedre enn på lenge. Gått lange turer hver eneste dag, tross urinveisinfeksjon og vondt i dere dere vet.....

 

VÅREN ER ENDA DEILIGERE ENN JEG KUNNE FORESTILLE MEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke helt i slag. Bekkenløsningen er faktisk verre nå enn når jeg gikk gravid, er det mulig?!

 

Verker en del å operasjonssåret nå, og er sliten. Men det går seg vel til snart håper jeg. Har lite blod så det har nok noe av feilen for at jeg er så trøtt og slapp.

 

Heldigvis har jeg en utrolig rolig baby, hun sover og spiser :) Sover både natt og dag, deilig. Så jeg får hvilt meg når ungene er i barnehagen og slik. Skulle egentlig levere enn oppg nå den 24, men vi får se hva jeg får til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

 

Formen er bedre nå enn den har vært på mange måneder. Bekkenløsningen er nesten borte og jeg er ikke kvalm lenger:-) I tillegg er jeg mer opplagt nå til tross for mindre søvn enn i svangerskapet og har mye mer energi etc. Kristian sover, spiser og bæsjer og er bare helt nydelig. Hva mer kan man ønske seg??

 

Rett og slett en herlig vår!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Formen blir stadig bedre. Klarte så vidt å sitte de første dagene, men det er ikke noe problem lenger. Gjør vondt i stingene av og til, og det er ikke moro å gå på do..... men det kommer seg vel snart. Tulla er 10 dager gammel i dag, så stingene er ikke borte ennå.

 

Blør litt mer nå, men har hørt det er normalt siden man er så mye mer aktiv når man kommer hjem....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle mammaene!

 

Her er formen bedre og bedre for hver dag som går.

Det var lit stress med aming og tilvenning til rutiner i begynnelsen, men det går bedre for hver dag som sagt.

Nå sover han som regel gjennom natten mellom amming, og er litt urolig på ettermiddagen, men da er vi mer eller mindre opplagt, så det går bra!

Vi triller tur hver dag, og koser oss masse alle tre.

Pappa har fri i 4 uker (3 igjen) og det er veldig fint for alle tre!

Han er hushjelpen og tjeneren min =)

 

Hemorider og sting er på vei bort og jeg har masse melk! Deilig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...