Gå til innhold

"Sen" eggløsning..

Anbefalte innlegg

Lurer litt på følgende:

Hvor sent i syklusen kan en ha el egentlig? TRodde det var ca 14 dager mellom el og tr uansett lengde på syklus, men etter å ha lest innpå her virker dette å være feil.

Jeg har varierende syklus, annenhver 24/25 og 28/29 dager. Forrige gang jeg var gravid prøvde jeg eggløsningstest en periode og fikk utslag ca en uke før ikm... det var denne perioden jeg ble gravid, så det kan jo være at jeg allerede var gravid og at det var derfor den slo ut? Eller tror dere det var el?

Noen av dere som har påvist el så nærme ikm?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4793560-sen-eggl%C3%B8sning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hørt at dersom lutealfasen (tiden mellom EL og IKM) er mindre enn 10 dager, så er sjansen for å bli gravid dårligere. Jeg har også hørt at EL tester kan slå ut når du er gravid, men bare en uke etter EL var jo tidlig å slå ut på gravidhormoner da..

Hmm.. Sikker på at den var helt positiv?

Jeg har forøvrig en lutealfase på mellom 12 og 13 dager.

Vet ikke om du ble noe klokere, men ønsker deg i alle fall lykke til!

Ooops.. da håper jeg det var feil utslag sist... håper jeg ikke har så vanskelig for å bli gravid.. men det gikk jo på 4 pp sist.. kanskje flaks..

Det er jo lenge siden da, men trodde iallfall den var positiv da (i 2003)..

Vel, skal prøve igjen med tester nå.

Andre erfaringer med sen eggløsning?

Jeg har en sykl på ca 28 dager.. Variere med 1 dag før og etter noen ganger.. forje periode hadde jeg faktisk el dag 18, det er jo 10 dager før mens kommer... så går ann å ha den ganske sent i sykl også!!

Ble veldig overrasket, for jeg har jo trodd den var dag 14 fram til jeg testet med el-tester forje mnd!!

;O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...