"wannabe" Skrevet 18. april 2006 #1 Skrevet 18. april 2006 En inneterssant uke med svigers på hytta.........selvfølgelig var det denne uke jeg hadde el og da var det bare å sette i gang hver gang alle var ute av døra.....eller når vi dkulle låne dusjen til tanta og onkelen som bodde i nærheten.......eller ute i det fri;) Det gikk da bra......men litt slitsomt var det- må si jeg blitr litt irritert hvis vi gjorde alt dette for ingenting....satser på atr det klaffet nå- har en god følelse:)
Spirevipp med go`gutten Skrevet 18. april 2006 #2 Skrevet 18. april 2006 Kjenner igjen den følelsen av å håpe man ikke har gjort alt det for "ingenting", fikk den forrige uke :-) Syns nesten litt synd på samboeren min som måtte til pers så mange ganger bare for å være sikker, men nå har jeg så stor tro på at det skal klaffe denne pp så det går nok fint for han :-) Håper alle som er ferdige med sex-uka nå får gode resultater om ett par uker :-)
Madde 81-fikk jente 16.jan :) Skrevet 18. april 2006 #3 Skrevet 18. april 2006 Hei-hei Må innrømme at jeg lo litt for meg selv da jeg leste innlegget ditt. Ser dere for meg snike rundt overalt... Vi hadde også noen runder i senga i påsken, hadde EL 2.påskedag. VAr hjemme hos foreldrene mine... men gikk greit det da. Håper VELDIG på positiv test 1.mai!!!! Lykke til !!
Sgt sweetie prøver på en til.. Skrevet 18. april 2006 #4 Skrevet 18. april 2006 Ønsker dere masse lykke til girls:-) Vi begynner med sex uka neste mandag vi og denne gangen skal det klaffe!! 'Orker ikke gå over i den 7pp. Begynner å bli utålmodig kan du si,,,, flere med meg tenker jeg. hehe.
"wannabe" Skrevet 18. april 2006 Forfatter #5 Skrevet 18. april 2006 Ja det var litt komisk.... Lykke til alle dere andre som håper på positiv test snart!!!
Kaja_2013? Skrevet 18. april 2006 #6 Skrevet 18. april 2006 Nesten slik var påskeuka for oss også.. Vi var på fjellet med familien min i en og samme hytte. "kommer etter" på skitur, "vi kan hente vann vi" ble desperat brukt for å få litt "kosetid" for oss selv - så nå er det bare å håpe:) Lykke til;)
Anonym bruker Skrevet 18. april 2006 #7 Skrevet 18. april 2006 Akkurat sånn har jeg hatt det denne påsken også..... Egentlig ganske gøy å tenke på etterpå, men slitsomt med all timinga mens det sto på... Så da er det bare å håpe det beste.... Krysser både fingre og tær for at det skal bli et positivt resultat denne gangen. Lykke til............
Anonym bruker Skrevet 18. april 2006 #8 Skrevet 18. april 2006 Puuuuhh...vi har hatt sex HVER dag siden forrige mandag...altså 9 dager i trekk.....stress?!?! Neida;)) Må jo bli gravid av sånt;) Krysser fingrene for alle- og vel overstått sex-uke!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå