Gå til innhold

Er jeg gravid igjen?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Tre dager etter siste dag av siste mens hadde vi samleie. To dager senere var jeg uvel. Mange andre her hadde omganssyken på den tiden så jeg antok at det var det som hadde rammet meg og. Men så etter en uke fikk jeg plutselig en liten blødning (aldri skjedd midt mellom to mens før..). Kom kun litt friskt blod en dag så forsvant det. Men innimellom kommer det bittelitt rødfarge på utfloden. Jeg er kvalm etter måltider og trøtt. Føler meg oppblåst i magen og uvel mye av tiden. Har stikninger ihelt nederst i magen, og typisk menssmerter. Men kommer symptomer så fort?? Er jo bare godt og vel 2 uker på vei eventuelt...hm.. Har en gutt på 1 1/2 år, men kan ikke huske at jeg hadde noen symptomer så tidlig sist.

Kjempetakknemlig for svar:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm vanskelig å vite,men du har da mange graviditets tegn.Lykke til uansett hvordan det går.Om du ikke får mensen så ta en test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk faktisk symptomer to dager etter samleie selv(vondt i brystvortene og puppene på en annerledes måte, og til "feil tid" i måneden. Smartingen meg trodde egentlig at det var ganske sikkert å ha sex så rett etter mensen...skjønte fort at det ikke var det. Følte virkelig med hele kroppen at jeg var gravid, merkelige greier. Siden symptomene kom så tidlig, gikk jeg lenge og trodde at jeg var en mnd lenger på vei(siste mens var litt rar), men jeg fikk bare symptomene ekstra tidlig. Tror ikke du skal se bort fra at du kan være gravid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...