Gå til innhold

Hjelp, hva skal jeg gjøre nå????? og er dette "farlig" på noe vis?

Anbefalte innlegg

Hun nekter å ta puppen.. har ikke fått i hun siden kl 9 imorges.. er noen timer siden hun fikk mat sist nå, så tenkte gi pupp FØR grøten til en forrandring, for å se om hun vil ha, men hun vil ikke ha.. hun drakk tilogmed en dråpe VANN fra flaske, istedet for pupp, og hun hater jo vann... og hvordan blir det når hun ikke har drukket noe siden kl 9 idag tidlig?

tips?

hun er 6 mnd

Fortsetter under...

jeg opplevde også dette med begge mine jenter. på samme måte som de har "øke" døgn har de sikkert også "minske" døgn vettu.

jeg pumpet meg en ekstra gang når de hadde slike småspisedager, men min fordel er at jeg bestandig har hatt mer enn nok melk. uannsett. for når de ikke spiste spes mye en dag og melkeproduksjonen så ut til å gå ned, ja så kom den kraftig tilbake de dagene de ville ha mer igjen.

når det gjelder vann er jeg dreven med "vann-nektere" her er det bare å ha max tålmodighet. prøv å gi fra alle slags mulige drikketuter og flasker, jeg blanda ut litt saft også jeg, for å "lure" dem litt;o) dessuten passa jeg på at vannet hadde lunka temp.

har hun spist grøt så er det jo litt væske i det også og er det tissebleier, ja så har hun jo fått i seg litt væske. et tips nå når du skal legge til puppen er å ta det med ro, senke skuldra og sette deg i et rolig rom der det ikke er noen forstyrresler, det var akkurat ved 6 mnd at mine jenter oppdaget at det gikk ann å vri seg unna puppen for å se på andre ting...tv f.eks, det er noe herk!

mine jenter har forresten trappa ned puppen max, for så å elske den igjen. men jeg slutta og amme begge da de var 10 mnd og det var noe de bestemte selv.

ja, må bare prøe og prøve.. hun er veldig glad i å se på pappaen.. så han får ikke være der... og ikke nok med det, hun er blitt fantete.. for når hun da får viljen sin og jeg tar hun vekk fra puppen så gliser hun sååå baaaare det.. og smiler og ler... er ikke lett å holde seg alvorlig da nei...

har hatt tissebleier, så hun har no fått i seg litt iløpet av dagen..

Har lest her inne at det er veldig vanlig med puppenekt, men har ikke opplevd det selv. Kanskje dette er det? Du kan jo prøve å søke i forum.... Ellers var det en periode jeg alltid måtte amme i enerom fordi hun var så utrolig nysgjerrig og ikke hadde tid til å spise....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...