Gå til innhold

Flere som må opp å tisse om natten?

Candy girrrl

Anbefalte innlegg

Forferdelig slitsomt, og allerede nå.. Må dere og eller er dette en straff jeg får pga lite knipeøvelser etter forrige fødsel? Er snart i ellevte uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må ikke opp om natten å tisse. tror ikke jeg er noe mer på do enn vanlig jeg... å ikke vet jeg.. er selv 11+0 i dag...altså i 12.uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid gått på do om natten- selv om eg ikke er gravid.

Ca fem ganger forgje gang eg var gravid.

Er gravid no og går ofte på do ja.

Var heller ikke flink med de knipeøvelsene..........

Er no 4+ 2 på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er aldri oppe ellers men nå er jeg oppe flere ganger om natten og tisser. det er et herk.

i natt var jeg oppe tre ganger og brugte en evihet påog sovne igjenn etterpå. og jeg er bare i 10 uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh... jaaaa.... kjempe slitsomt.... var sånn forrige gang også husker jeg! men det følger nok med =) og verre blir det vel etter hvert ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det ikke bare meg.. slitsomt. For det er liksom nå man trenger en god nattesøvn uten avbrudd. Men ja, dette er vel bare begynnelsen..sukk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

høres kjent ut det, ja! men heldigvis er badet så nærme at jeg lukker øynene på veien dit i håp om at jeg ikke skal "våkne".. funker sjeldent...

Syns kvalmen om natta er verre enn tissinga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja den var fin. Rett og slett bare ikke åpne øynene:o) Ja ligge kvalm om natten er pyton, pyton!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da er oppe ett par ganger minst om natten.Er kjempe tissetrengt.Men det er ikke alltid det kommer så mange dråpene.Har lest at etter uke 12 blir det lettere for da har livmora kommet over skambeinet og trykket minsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tisser hele tiden har jeg på følelsen av. Oppe 3 ganger om natta i alle fall og maaaange ganger om dagen. Føler at det er litt psysiks også, men det kommer jo hver gang også da.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk begynt å gå på do en gang hver natt, synes det er helt pyton. Men jeg er så tørst, hele tiden, så det er ikke så rart at jeg stadig må fly heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 uker idag og oppe en gang hver natt. Det er plagsomt, for jeg får ikke sove igjen etterpå. Det har vært sånn i ca 2 uker. Jeg håper det går over snart... fryktelig masete å ligge våken og føle seg så trøtt. Jeg pleier nesten aldri å gå på do om natten til vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

YES! Jeg som tisset 3-4 g pr dag før, tisser nå dag og natt minst 8 ganger, hehe. Men godt å høre at det er et typisk graviditetstegn, har ikke så mange av dem fra før....bortsett fra å være trøtt da. Begynner å glede meg litt til struttemagen kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

huffameg, ja det blir en tur eller to, forferdelig slitsomt.

- men på det værste sist gang var det jo minst en gang i timen, så vi har noe å "glede" oss til jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 11+1 i dag og er oppe minst to ganger om natta, gjerne tre. Fryktelig slitsomt!!! Og finner vel heller ikke noen særlig trøst i at det vel bare blir verre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...