Gå til innhold

vilikke ha noe særlig mat..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa mi har begynt å få tenner, hun har hatt høy feber i 2-3 dager forrige uke, men ikke når. Hnu har også bæsjet mye. Da hun var syk kom tennene så smått frem, de er ikke helt fremme ennå, og siden hun var syk ville hun ikke ha noe særli mat så hun fikk d hun vville ha: masse vann, babab og glass m dessert. Matlysten er ennå ikke på topp, har noen forslag på hva jeg kan gjøre( hun er kresen fra før) for å få i mere mat. Grøt går ok, men brødsk på dagen og middagen (liker kun et glass fra hipp har prøvd maaange)går smått..

Veldig takkn for svar:-)

Skrevet

hvor gammel er hu?

jenta mi er 8.5 mnd og driver med tenner. hu vil kun ha mme. ringte helsesøster og spurte i dag. og de kan fint få bare melk en periode om de vil det.

hu her spiser og bare EN type glass hehe:) matlysten kommer nok tilbake og du får jo i henne grøt:)

Skrevet

Hun er 9 mnd, d var bra å høre.. tusen takk..

Morsomt m flere som bare har en favoritt..må le

Skrevet

hehe ja:) hu skal kun ha 6 mnd glass fra nestle. favoritt gryte med kalkun tror jeg den heter:)

Skrevet

Min gutt på 8 mnd har hatt det helt likt med tenner, feber og lav matlyst. Tror nok at det går helt fint i en periode...legen sa at så lenge de får i seg drikke er det ingen fare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...