Gå til innhold

Noen som har erfaringer med Persona?

Anbefalte innlegg

Se linken:

http://www.persona.info/no/Kjop.cfm

Damen på apoteket anbefalte denne, da jeg spurte etter termometer med 2 desimaler. De selger den ikke på apoteket, hadde kun teststrimlene der. Noen som bruker eller har brukt den?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4792787-noen-som-har-erfaringer-med-persona/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Persona har da ingenting med termometer å gjøre,, *ler*

Ettersom jeg har skjønt så er persona en liten eggløsnings testemaskin.. Som man egentlig skal bruke som prevensjonsmiddel.. Du har sikkert satt deg inn i den litt, siden du la ved internett siden.. Man tisser på en persona eggløsningstest og putter den i maskinen, og så leser maskinen av om det er trygt å ha sex eller ikke... Jeg har ikke prøvd maskinen selv..

Jeg brukte persona el tester forrige gang jeg var prøver, og det blir dyrt i lengden... 180kr for 7-8 tester... Det blir 180kr måneden det da.. + utgiften for selve persona maskinen.Men det går sikkert an å kjøpe persona testene på nett billigere.. Jeg brukte testene uten maskinen jeg forrige gang jeg var prøver,, for de funker som vanlige el tester også..

Nå bruker jeg el stripsene fra billigetester.com... Jeg får myyyye mere for pengene der.. Og så temper jeg med et termometer med 2 desimaler..

Ja, jeg vet at det ikke er det samme som et termometer ;-) Tror rett og slett dama på Svaneapoteket ble litt brydd da jeg forklarte hvorfor jeg ønsket et termometer med 2 desimaler :-)

Men det jeg ikke visste var at testene var så dyre som 180 kr. Bruker EL tester fra billigtester jeg også, og tror jeg holder meg til det. Har gått over fra staver til strimler nå, så det er sikkert det billigste alternativet.

Hvor kjøpte du ditt termometer om jeg tørr spørre?

Takk for svar i alle fall!

Hei,

jeg bruker PERSONA monitoren og er kjempefornøyd! ;) Kjøper sticksene på billigetester, der koster de 140 kr. Monitoren er utrolig lett å bruke og gir veldig klare tegn . Når du har EL kommer det opp et lite søtt egg ikon i displayet;) Det betyr at du har EL om 1-2 dager- og da er det jo lurt å begynne å hoppe i høyet;)

Kjempefornøyd- virkelig! Veldig oversiktelig- og det beste er jo at den lagrer informadsjonen fra urinen din, og lærer syklusen din. Så er det en gøy elektronisk greie for kvinner- lyser rødt inne i "skjellet" når du åpner en og ser at du har en usikker dag (altså en dag du kan bli gravid)....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...