Gå til innhold

JEG ER GRAVIIIIIID!!!!!!!

Anbefalte innlegg

WOHOOO.... trur ikke mine egne øyne... sitter å sjelver her ... yabadabadooOOOO er bare så sinnsykt glad!!

Tihi.. nå kan jeg også få si dette BABYSTØV TIL ALLE :D :D :D ***********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4792656-jeg-er-graviiiiiid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Vi klarte det på niende forsøk :) :) .....og for dere som venter på gode tips, heheh.. jaa.. slik fikk vi det til:

1. Pådra deg en sjikli mavekatarr

2.Ha sex to-tre ganger i mnd

3.Bli forbannet fordi man ikke blir bedre i maven (noe jeg ble, men etter ei uke kom "kom det tilbake")

....mine symptomer er som følger (noe nært mavekatarren) :

Kvalme, mensliknende smerter, økt produksjon av mavesyre, litt strammere byrst ikke direkte ømme, leggkramper, humørsvigninger (grein av både istid2 og snevit og de 7 dvergene i går)..... og KVISER!! ser ut som en pizza..æsje.

Jeg vil bare si at jeg ikke trudde detta "prosjektet" kom til å funke, så det ER HÅP!!! Lykke til videre alle sammen, vi sees snart på 1.trim!!!!

**støver*dere*ned************************************************************************************************************************************************ **********************************************************************************

Gratulerer så masse.. Ja der ser du,, disse spirene har det med å overraske!! Når man venter det minst, da skjer det ofte.. Jeg trodde ikke det skulle klaffe den mnd det faktisk ble spire på meg sist gang i 2004.. For det var den mnd jeg hadde kos lengst unna el... hehe,

Kos deg med svangerskapet!! Klem :0)

Annonse

Gratulerer! Så gøy!!

Jeg blir kanskje med deg inn på 1. trimester! Jeg håper virkelig det. Føler meg veldig gravid og har mange symptomer på det. Skal teste meg i slutten av neste uke og trenger all babystøv du kan sende meg!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...