Gå til innhold

JEG ER GRAVIIIIIID!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

WOHOOO.... trur ikke mine egne øyne... sitter å sjelver her ... yabadabadooOOOO er bare så sinnsykt glad!!

Tihi.. nå kan jeg også få si dette BABYSTØV TIL ALLE :D :D :D ***********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjekt! Syntes plutselig det var så mange her som var gravide :-) Hvor lenge har du prøvd Beibi82? Noen gode tips? Jeg prøver snart hva som helst ;-)

Skrevet

Gratulerer så mye:-) Lykke til i svangerskapet.

Tok det lang tid för du testet positivt?

Skrevet

Gratulerer!!! :-)

Skrevet

Gratulerer så mye!Kjempe gøy at du/dere har lykktes da,håper og slå følge med dere snart nå.

Skrevet

Gratulerer så mye!!!! :o)

¤Jeg suger til meg litt babystøv jeg¤

Kos deg masse med spira og lykke til!!

Skrevet

Vi klarte det på niende forsøk :) :) .....og for dere som venter på gode tips, heheh.. jaa.. slik fikk vi det til:

1. Pådra deg en sjikli mavekatarr

2.Ha sex to-tre ganger i mnd

3.Bli forbannet fordi man ikke blir bedre i maven (noe jeg ble, men etter ei uke kom "kom det tilbake")

....mine symptomer er som følger (noe nært mavekatarren) :

Kvalme, mensliknende smerter, økt produksjon av mavesyre, litt strammere byrst ikke direkte ømme, leggkramper, humørsvigninger (grein av både istid2 og snevit og de 7 dvergene i går)..... og KVISER!! ser ut som en pizza..æsje.

Jeg vil bare si at jeg ikke trudde detta "prosjektet" kom til å funke, så det ER HÅP!!! Lykke til videre alle sammen, vi sees snart på 1.trim!!!!

**støver*dere*ned************************************************************************************************************************************************ **********************************************************************************

Skrevet

Gratulerer så masse.. Ja der ser du,, disse spirene har det med å overraske!! Når man venter det minst, da skjer det ofte.. Jeg trodde ikke det skulle klaffe den mnd det faktisk ble spire på meg sist gang i 2004.. For det var den mnd jeg hadde kos lengst unna el... hehe,

Kos deg med svangerskapet!! Klem :0)

Skrevet

Må vel føye meg inn i rekken og gratulere jeg også da, alltid hyggelig å høre at det klaffer, spesielt for dere som har ventet en stund:) Kos deg videre og lykke til:)

Skrevet

Wohoo!!! Grattis!!!! Håper du får noen fine måneder fremover!!!!

Skrevet

Tuusen takk for alle lykkeønskningene jenter :) blir helt rørt jeg... Lykke til videre på denne ferden damer.. håper jeg ser alle sammen inne på 1.trim i denne pp! :)

Skrevet

gratulerer.....

Håper du får et fint svangerskap!!

Skrevet

Gratulerer :)

Skrevet

gratulerer:-) tar i mot babystøv med åpne armer. lykke til hilsen eifos

Skrevet

Gratulerer! Så gøy!!

Jeg blir kanskje med deg inn på 1. trimester! Jeg håper virkelig det. Føler meg veldig gravid og har mange symptomer på det. Skal teste meg i slutten av neste uke og trenger all babystøv du kan sende meg!! :)

Skrevet

Gratulere så mye, får håpe jeg snart kommer etter.

Kanskje det er 9 forsøk som må til med meg også : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...