Anonym bruker Skrevet 18. april 2006 #1 Skrevet 18. april 2006 og 69 kg nå!!!!!!!!!!????????? hjelp, måtte kikke flere ganger jeg... Hhhmmmm, lurer fælt på dette da. Jeg som har spist så sunt i det siste, og kutta ut brus.. Når begynner man å gå ned?
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 18. april 2006 #2 Skrevet 18. april 2006 Hmmm.. Kanskje du har spist noen måltider og drukket litt? Pluss klær? ikke vet jeg...men jeg veier vanligvis et par kg mer om kvelden. Mat og væske i kroppen :0)
Anonym bruker Skrevet 18. april 2006 #3 Skrevet 18. april 2006 som hun over her sier så er det ofte en veier mer på kvelden enn tidlig på morgenen..mat og væske i magen, samt klær på kroppen kan fort legge litt ekstra på vekta i forhold til hvis du veier deg med lite klær/naken og før du har spist/drukket noe på morgenen. Det er gjerne derfor en bør veie seg til samme tid hver gang en veier seg, og at en har på seg det samme hver gang en veier seg. Det er da en får det riktige bildet av vekta, om den går oppover, nedover eller holder seg stabil. Ikke heng deg for mye opp i hva vekta viser, det er så mye som spiller inn der på hva den viser. Som nevnt over har det noe å si hva du har i kroppen av mat og drikke, samt klær, men hos kvinner vil vekta også kunne påvirkes av hvor du befinner deg i syklusen. Hos mange går vekta litt opp i tiden rundt menstruasjon. Det er altfor mange som veier seg hver dag, og blir småstresset dersom vekta viser en liten kg mer den ene dagen enn hva den gjorde dagen før. Prøv heller å begrense veiinga til en gang eller to i uka, til fast tid hver gang og under så like forhold som mulig! Hvis du trener litt for å gå ned i vekt er det etter min mening bedre å utstyre seg med et målebånd. Trener en litt kan vekta gjerne gå litt opp også pga at en får mer muskelmasse, da viser målebåndet mye bedre hvordan en blir strammere og fastere i fisken. Mål midje, lår og rompe og se hvordan målene blir mindre! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå