Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei jenter, da sier jeg takk for meg.Riksen ringte idag og sa "gratulerer".Endelig! etter 1 misslykket inseminasjon og 2 mislykkede IVF/ICSI forsøk.Vi hadde tilogmed nylig vært på informasjonsmøte om adopsjon.Og planlagt forsøk i Danmark.

!!!

Trodde de hadde ringt feil!! Men det er altså sant...jeg er gravid..gamle hønemor på 37! :-) Nå må frøet holde seg fast i 9 mnd!

Jeg kan ikke tro det ennå...det synker vel inn i løpet av dagen..

Det er en stund siden jeg har vært her inne nå, men ville bare hilse masse til Lenn, Sulamitten,Annemor36,Snøfilla og alle kjente (sorry..dårlig husk) og gi en stooor klem og masse støv til dere.Takker for den tiden jeg var her og alle de gode tipsene og innleggene vi har delt.

Og : ikke gi opp! Ting TAR bare litt tid iblant!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4791918-det-er-h%C3%A5p-for-gamle-h%C3%B8ner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hey baby!

Der var du jo - GRATULERE så mye - for en fantastisk påsketriller du har hatt. Lykke til med spira og UL og voksende mage og alt!

Vi snakkes/sees snart - jeg ligger rett etter deg i løypa, så kanskje er vi heldige og får svangerskapspermisjon nesten på likt:-)

Mange stoooooooore klemmer fra

Så bra!!

Gratulerer!!

Så kjekt å bli husket :) Det har ikke skjedd så ofte at jeg er bortskjemt akkurat ;)

Grabber til meg av babystøv. Håper det holder seg friskt til uke 18.

Så satser jeg på å være hakk i hæle på deg :))

Lykke til med de herlige månedene du har forran deg. Ikke minst årene!

Annonse

Gratulerer Rose36... :)))))

Dette var kjempe koslig ja!!!!!!

Vi klarte det heldig vis på det siste forsøket vi også... :))

Håper spiren sitter hos oss begge nå... :))

Å lykke til frem over.. ta godt vare på deg selv frem over nå... :))

Klem

Sniker meg inn for å gratulere deg, Rose! Du er jo ett av de nickene jeg husker godt fra tidligere, og jeg må si at det er særdeles hyggelig å lese at du ENDELIG har fått spiren din på plass!!! :oD

Gratulerer så masse! Krysser fingrene for at de neste ni månedene blir en fornøyelse!

Kjære Rose:o)

Dette var jo bare helt storartet!! Gratulerer så masse!!

Det må være bare helt kjempedeilig å endelig være gravid:o)

Er veldig glad på dine vegne!

Ønsker deg og dine alt godt videre og pass godt på deg selv og den lille som ligger i magen din:o)

Stooor klem fra meg:o)

Dette var kjekt å høre! Skal krysse fingrene for at spiren holder seg der! Skjønner godt at du har vanskelig for å tro det, det hadde jeg også hatt hvis det var meg som hadde fått den telefonen :-)

MAsse lykke til videre, håper ikke alt støvet er borte, vil ha litt jeg og....

Klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...