pinky84_ Skrevet 18. april 2006 #1 Del Skrevet 18. april 2006 samboeren min er så nervøs på om det er flere en 1 baby på vei, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mille-77 Skrevet 18. april 2006 #2 Del Skrevet 18. april 2006 Rundt uke 18. UL utover det, er ekstraordinære. Har lurt på om det er to jeg også, så vurderer å kjøpe en UL, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. april 2006 #3 Del Skrevet 18. april 2006 Jeg tok UL i uke 9 pga en liten blødning. Da kan man se fosteret og om hjertet slår. Invendig UL er best da, litt vanskeligere utvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. april 2006 #4 Del Skrevet 18. april 2006 Jeg tok en UL i uke 14 og 20 også, rett og slett for å se at alt var bra og det var det!! Man kan kjøpe privat UL også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giggi, venter mai barn Skrevet 18. april 2006 #5 Del Skrevet 18. april 2006 Har lyst til å få en tidlig UL jeg og. Men hvor mye koster det hvis man skulle kjøpt det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå