Gå til innhold

Gråaktiv væske fra bryst etter SA. Andre som har opplevd det samme?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hadde en SA for ca. seks uker siden, var ikke til utskraping og i følge gynekologen min er alt i orden i livmoren. Hadde før jeg mistet tegn til melk i puppene, da var denne hvit og klar. Nå etter SA kommer det ut en gråaktig væske fra den ene puppen. Er dette normalt/ andre som har opplevd noe lignende? Er dette pga. SA? Er redd det kan være en infeksjon, eller kanskje kreft...

Fortsetter under...

Hei igjen. Okay, det var godt å høre. Hos meg kommer det bare hvis jeg klemmer på brystet. Kommer veldig lite, men i disse dager er man så obervant på alt. Hvordan blir det med deg? Er du engstlig for å bli gravid igjen? Det er jeg.

selv takk:)

Jeg er gravid igjen, full klaff på første forsøk, har ikke hatt mens etter SA. Men kjenner at jeg er engstelig, og at med en gang jeg kjenner tegn til smerter i magen eller utflod, må jeg sjekke. Foreløpig går det bra, men er bare 5+4 på vei. Forrige gang hadde jeg nesten ikke symptomer i det hele tatt, og gynekologen min sa det mest sannsynligvis skyldes et egg og en sædcelle som ikke passet sammen. Denne gangen er jeg trett, kvalm, sur og svimmel og positiv :o)

Lar nå puppene få fred fremover, og tror det går bare bra... De er så ømme uansett at jeg klarer ikke klemme på de ;o)

Prøver du å bli gravid igjen? Lenge siden SA?

Annonse

hei igjen.

Så koselig å høre da. Jeg hadde en sa for 14 dager siden, så for min del er det litt tidlig å prøve på nytt. Men vi ønsker os veldig, så om en liten stund håper jeg også på positiv test.

Sitter å tenker på hva som gjorde SA? Er det noe galt med meg? er jo slik man tenker..... Men i etterkant har jeg tenkt på at det gikk lang tid før det vistes positivt på testen. Nesten 6 uker på vei var jeg første gang den vistes. Og når den vistes, var streken veldig svak. Kanskje jeg rett og slett hadde for lite hormoner, og at jeg må ha påfyll i mitt neste svangerskap.

Ikke vet jeg. Ikke lett å bli klok på heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...