Gå til innhold

okei, men ville dere heller gitt mme enn en annen kvinnes mm hvis dere hadde valget?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, det var en litt morsom vri:-)

Hvis jeg ikke kunne amme, og vi fikk mm fra sykehuset, ville jeg gitt det istedefor mme ja. Men da er jo mm "anonym" når den kommer i en beholder, og vi kunne gitt på flaske. Det er jo den ammesituasjone som gjør at det hadde vært rart å gitt et annet barn min melk, og ivhertfall sett noen gitt mitt barn deres melk.

Så ville tatt imot andres mm ja...

Skrevet

Jepp! Da ville jeg heller gitt mme!

Skrevet

Jeg tror jeg ville gitt mm.. Hvis jeg visste at den var "ren". En venninne av meg ga sin datter litt av min utpumpa melk da hun ikke hadde mer selv, og vi begge hadde drukket litt vin. Det føltes litt rart, men hun drakk den opp og var mett og fornøyd:)

Skrevet

ville nok heller gitt mme da....

Skrevet

Da nr. 2 ble født, lå han et døgn i kuvøse. Jeg valgte å la ham få "donormelk" eller hva de kaldte det fordi han skulle jo ammes av meg etterhvert uansett

Skrevet

Om det var fra sykehus helt ok, og om det var fra familie eller gode venner hadde det og vært helt ok. Om f.eks min svigerinne hadde ammet mitt barn hadde vært helt ok det. Men selvsagt utpumpet til vanlig, vil jo ha den nærheten til barnet mitt som matings-situasjonen.

Er jo helt normalt med Ammer i mange land

Skrevet

du er på tryne..he he

melken er sjekket for alt,ja...hvem som helst kan ikke bare levere mm sin.

jenta vår fikk sine to første måltider på sykehuset med donormelk, dette valgte jeg selv...etter det har hu kun fått mme.og jeg ville gitt mme framfor donormelk hvis det hadde vært et reelt tilbud.

syns det luktet skikkelig vondt av donormelka...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...