Gå til innhold

Hebbiesnuppa = )

♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥

Anbefalte innlegg

Hei søta :)

Som du ser av nicket mitt er jeg 4 uker lengre på vei enn jeg har trodd.. Merkelige greier...!

Kjenner til og med Livmora : ) Er 15 fullgåtte uker på torsdag, helt utrolig... !!

Så jeg hører til inne på 2.tri jeg nå... Men jeg venter på deg og gleder meg til treff :)

Holder en fot her inne til ultralyd har bekreftet det, men man kjenner vel neppe livmora i uke 10 så da har vel legen rett da..

Klem til snuppa mi fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet du hva det koster for UL i Drammen, på gynklinikken f.eks ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj - så kult da !!!

En hel måned lengre på vei - må være drømmen det da !!!

Du er så heldig :o) Så du hadde mensen første pp og var allerede gravid en måned da du var på Bim treff !!!

Gratulerer !!

Wow 15 uker - det er lenge !!!!!!

Nei - jeg vet ikke prisene på klinikken, prøvde å se for deg, men fant ikke en nettside....

Gleder meg til å se deg på søndag !!!!!!

Stoooooooooooooooooooooor klem fra snuppa di ;op

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var 7 uker på treffet, litt dumt med den ølen : /

Også røyket jeg i nesten 3 mnd av svangerskapet.. grrrr.. IKKE BRA :(

Men ellers er det jo suupert å være over den magiske grense : )

Tror jeg skal ringe å høre i morgen jeg... Syns det er for utrolig til å være sant, og det er hele 2 uker og 2 dager til neste legetime.... klarer ikke vente !!!!

Gleder meg så utrolig til treff, Vi har klart å holde det hemmelig så det skal bli godt å få prate om det med noen andre enn min kjære : )

Spennende med nye også !!

God klem til deg : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men det kunne ikke du vite !! Så ikke bekymre deg...har gått bra i andre svangerskap.

Du er så heldig som er over den magiske grensen :o)

Gleder meg bare til å være 8 uker på vei :o)

Men var ikke du nettopp til en legetime ? Var det ikke der du fikk vite at du var lengre på vei ?

Nå kan du jo buse ut nyheten :o)

Gleder meg til å høre hva mora di sier .o)

Snakkes snart !

God natt klem til deg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så det er her det er liv for tida. :o) Kjeder meg litt inne på BliGravid når dere ikke er der lengre...... Så smyger meg inn med besøkskortetet jeg rappa fra Hebbie....hehe.

Grattis med de nye ukene Piami! Herlig å være over grensa da, så har du en ting meindre å bekymre deg for. Og det går nok helt fint selv om du tok en liten øl, ikke gå og bekymre deg for det lille venn!

Jeg går og venter på EL nå, som jeg håper er i morgen. Fikk mye slim i går, så tvinga mannen til sengs da jeg kom hjem fra jobb, 23.15..... Stakkars, han var litt trøtt, men fikk da jobben gjort! Stiller opp når jeg forlanger, har vel skjønt alvoret når jeg begynner å snakke om prøverør og adopsjon. Legetime om 6 dager nå, spent på å høre hva han vil anbefale videre. Ikke den dumme svensken jeg skal til, heldigvis.

Hebbie, husker du om det er den dagen tempen faller man har EL, eller dagen etter, som oftest? Min falt veldig i dag, fra 36,18 til 35,89. Men testen var ikke helt positiv i går. Skal ta ny før jeg drar på jobb, prøver å holde meg til midt på dagen en gang, men det er vanskelig med fast klokkeslett pga. jobbtidene mine.

Håper alt er bra med dere da jentene mine. Blir koselig å treffe dere igjen, det er jammen lenge siden sist. Føles som lenge iallfall!

Kryss fingrene for meg denne gangen, april skal bli min lykkemåned!

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hele tiden inne på BliGravid jeg :o) Hehehe...du kan se nicket mitt nedover samtlige innlegg til tider - hvis det er noe interessant...

Er til tider lite liv her inne så jeg henger for det meste mellom de to forumene og sper på med Skravlesiden.....

Ikke glem søndag da - BIM treff.....

Ikke tenk for mye på de EL testene - mine slo først ut svaaakt og ble helt negative noen dager før EL dagen......men jeg hadde jo fått EL for det jo....

Og den dumpen du hadde der - er et tydelig tegn på EL...håper du allerede har hatt sex da !!

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX********************************************************************************************************************************************************************************* heheehehe....krysser OG sender babystøv til deg ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yup, har satt opp kos annenhver dag nå, begynte allerede på dag 8, men det var bare for kos, ikke babylaging. Vi skiller på business og pleasure her, hehe. Har hatt tester som er nesten positive, men i går var den mer negativ enn dagen før, om du skjønner. Kanskje det betyr at EL er i dag? Skal snart ta ny test, men prøver å holde meg litt til.

Ble såååå fornøyd i går da jeg oppdaget masse slim, litt rosa på fargen, og måtte le litt av meg selv. Vi damer har jo merkelige ting å glede oss over, men jeg har virkelig etterlyst dette slimet. Drikker grapefrukt-juice og spiser grapefrukt, så det er fullt mulig det har hjulpet. Har ikke hatt så tydelig slim på rett tid før.

Har notert meg BIM-treff og gleder meg masse! Men hvor er den plassen vi skal treffes? Er jo ikke helt godt kjent i Drammen ennå, men det begynner å bli bedre. Nå kan jeg kjøre dit selv iallefall, det er jo en forbedring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, der var test nr 4 tatt, og streken var enda litt svakere enn den i går, så da krysser jeg fingrene for at Det faktisk er EL i dag! Blir spennende å se om det kommer økning i tempen i morgen, men skal opp 6.00 og vet av erfaring at da sover jeg dårligere og får lavere temper. Særlig hvis jeg bekymrer meg for ikke å få sove og få lav temp.....hehe. Ikke så lett dette.

Men hvis det stemmer så er det godt å vite at vi har truffet veldig bra med kosen denne gangen, og jeg kan endelig vente i spenning på IKM. Har ikke vært så spennende de siste gangene, siden jeg enten ikke har hatt EL, eller vet med sikkerhet at vi har bommet totalt på EL. Nå har det vært kos fredag, søndag og tirsdag, og mulig EL onsdag. Lover bra det ikke sant? Blir veldig skuffet dersom det viser seg at tempene forblir lave, men da får jeg bare teste videre en uke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan virke som det var EL ....men testene skal jo egentlig være sterke ikke svake....

Hvis det var litt rosa så har du kanskje fått ekstra fruktbart :o)

Håper det !!

Er verdt det med det ekle du har drukket og spist....

Vi kan avtales å møtes en plass og kjøre etter hverandre.

Ikke så langt fra Gundersens, men det er heldigvis parkering utenfor. Den koster da...Men jeg vil heller det enn å gå langt hehehehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testen var nesten like sterk på mandag, så litt svakere i går og enda svakere i dag. Og EL-sllim i går håper jeg.... Detter blir spennende! Kommer til å bombardere deg med spm; "kjentes det sånn ut?", "var magen din sånn?", "stakk det akkurat der?" Hehehe, bare gled deg til de neste ukene!

Har vel ikke spist eller drukket noe ekkelt jeg. Er jo kjempeglad i grapefrukt, så spiser det hele tiden. Men Dong Quai'en smaker litt rart da. Må kjøpe ny boks i dag, tar ikke sjansen på å slutte, for da blir kanskje syklusene mine mye lengre igjen. Har fått tips om å ta de til jeg får en positiv test! Tror jeg må ha hatt litt EL-smerter også, husker ikke når, men det stakk voldsomt her en dag. Vet du om de kommer litt før selve EL? Ellers var det nok noe annet. Tenkte jeg skulle legge det inn på Fertility Friend, men glemte det visst.

Begynner du å merke noe mer i magen nå? Jeg syns det kribler hele tiden, selv uten å være gravid, så det må være spennende å gå å kjenne på magen og vite at det er en liten baby der. Men det føles kanskje litt uvirkelig ut fortsatt?? Bare gleeeeeder meg til det blir min tur!

Parkering finner vi nok, jeg navigerer etter der vi sto sist, det var jo ikke så langt unna Gundersen i allefall.

Nå skal jeg snart på jobb, litt kjedelig med lange kveldsvakter når man helst vil være hjemme og lage barn! Men det er vel bra på ha noe annet å tenke på. Hadde blitt gal denne tida hvis jeg bare hadde vært hjemme, tenker lite på babyer når jeg er på jobb, og det er deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at det klaffer denne gang !!

Synes bare det er kjekt jeg da å få spørsmål :o)

Har tenkt på deg flere ganger og lurte på å sende melding om hvordan det gikk...

Vi må sitte ved siden av hverandre på søndag da så jeg kan få svart deg...hehehehe.....

Jeg har smakt grapefrukt før og blæææhhh.....phew....spytt !

Jeg har pleid å ha murringer og stikkinger under EL. Og faktisk sist så gjorde det h...... vondt med sex den dagen med EL....og det har flere sagt også...Blir som regel øm og vond, men sist så gjorde det skikkelig vondt..

Ellers kjenner jeg ikke noe :o(

Men magen er litt mer oppblåst og mer fast under fettet ;op hahaha....

Det er merkelig å tenke på at det er noe som vokser inni magen - og nå denne uken så skal hjertet begynne å slå :o)

Du må få se boka jeg fikk at svigerinna mi - der viser det virkelig størrelse på fosteret ....hehehe...har tatt siden mot magen for å måle ;op ehheheehhe......nå ser den ut som krill - små reker..

Min lille reke ;o)

Tror ikke parkering koster mye. Jeg skal stå der...veldig greit.

Kjipt å gå på jobb nå ja...håper det klaffer denne gangen så vi alle kan snart trille vogner snart :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jippi, tempen min hoppet opp fra 35,89 til 36, 16, selv om jeg sto veldig tidlig opp. Håper det betyr at jeg faktisk har hatt EL!!!!!!!! Så spent på å se tempene mine fremover nå. Tar fortsatt EL-tester da, i tilfelle jeg tar helt feil her.

Grattis med 15 fullgåtte uker Piami! Så deilig å ha kommet så langt. Når skal du fortelle det til mora di? Er så spent på hva hun sier, hehe. Det er kanskje du også.....*knis*

Hebbie, jeg har også bestilt flere bøker nå, med bilder og sånt. Skulle visst være tips om tida før svangerskapet, hvordan bli gravid, i tillegg til info gjennom hele svangerskapet. Hvis jeg bare later som jeg er gravid, så blir jeg det kanskje snart? Derfor jeg henger her inne hos dere da. Hehe.

Så du hadde litt problemer på jobben Hebbie. Jeg har noen kollegaeer som jeg krangler med nå, vet hvordan du har det! Heldigvis har jeg støtte fra sjefen, men det er kjipt likevel. Blir ikke noen god stemning, og regner med at det blir sånn en stund fremover. Men jeg får bare gi blaffen og gjøre jobben min så godt at ingen får noe å klage på.

Jeg har nedtelling til legetimen min, må er det bare 5 dager igjen. Føler det er så mye jeg må huske å spørre om, så får vel lage meg liste. Har ikke fått tilsendt resultatet på sperm-prøven, vet fortsatt bare det jeg fikk høre på telefon, så er spent på å se hvor dårlig det er, kanskje er det ikke så ille som jeg innbiller meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe.....litt godt å få blodpumpa i gang ;o)

Jeg vet jeg hadde rett og at han rota så jeg nøt å skrive det laaange brevet hvor jeg flere ganger understreket hvor han hadde gjort feil og la ved dokumenter på det. De andre synes han er rotete og gammeldags.

Måtte skrive en lang mail til et brudepar som også har rota og mener vi har vært uprofesjonelle - da klikka det i hodet mitt. Så jeg skrev et fyldig og tydelig svar tilbake - og denne personen som skulle vie dem var veldig fornøyd over svaret mitt og helt enig.

Føles godt når man har gjort en god jobb.....

Håper du får noen bra bøker - men det hjelper ikke om det er noe dere kan få fikset på. Så hadde sædkvaliteten vært bra fra dag 1 så hadde vi nok blitt gravide tidligere. Så ikke kjøp for mange bøker !

Håper du får gode nyheter !!

Jeg skal til min første time hos JM :o) Blir spennende - håper hun er snill !

Høres ut som du har hatt EL !!!

Håper du klarte det denne gangen :o)

Krysser fingrene for deg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei begge snuppene :)

Jeg er ikke så mye her inne for tiden, er så opptatt med å sove skjønner dere ;) Håper trettheten forsvinner snart...!!!

Syns forresten det var sent vi skulle møtes på søndag, kommer til å sovne i maten jo ; )

MayBeMe: tusen takk, men det er jo ikke sikkert før jeg har vært på ultralyd...

Jeg som spøkte med at jeg sikkert var en av de som hadde mens men var gravid allikevell : )

Snart halvveis jo.... wow : )

Håper det ordner seg for dere også snart !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Krysser fingrene : )

Vet du hvor skutebrygga er og magasinet ? Mirawa er i samme bygg som magasinet på motsatt side av macdonalds....Rett ved utkjøringen til parkeringshuset !

Mamma ble kjempeglad for nyheten, var litt nervøs men det gikk helt fint : )

Hun som nettopp har blitt mamma selv... : )

Gleder meg til å treffe dere altså !!!!!

Må ta en kaffe en dag kun vi førstefirern : )

Gooood klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaaha.....jeg kjenner det rundt 1500 - da sliter jeg.. Så som regel så går jeg rett og legger meg når jeg kommer hjem og sover noen timer ;o)

Har ikke sjanse til noe annet. Tenkte å tvinge meg selv å holde meg våken så jeg ikke ødela nattesøvnen...men så leste jeg at det er normalt å være trøtt og da skal man med god samvittighet ta seg en lur.

Du -. mens jeg husker det. La inn et innlegg til jentene på BliGravid om den gode nyheten din at du hadde fått mens i første måned - og de ble kjempeglade. Husket ikke alle symptomene, så jeg lovet å spørre om du kunne legge inn et innlegg om hva som skjedde med deg. Gir dem håp da :o) De var nysgjerrige på å få høre fra deg Piadi :o)

Hehehe.....jeg og tenker på oss som firerbanden...er liksom oss orginale fra første BliGravidtreff..som har utvida til BliGravid/Gravid treff med flere bimjenter !! Hadde vært kos det !!!

Så bra at hun ble glad på dine vegne !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg skal fortelle hva som "skjedde " med meg, men først må jeg jo vite om det virkelig stemmer... Syns enda det er for utrolig til å være sant altså : )

Jeg leste om Veronika84, lurer på hvordan det gikk på UL i dag.. Hun som gledet seg sånn til treff.. Håper hun kommer uansett da, gikk sikkert fint !!

Skal vi møtes kvart over seks utenfor Mirawa eller ?

Uff.. er så trøtt :( Har ikke fått sovet halve dagen i dag skjønner du.. Venter på at prinsessa skal komme seg i seng sånn at jeg også kan krype til køys :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble henta på jobb og vi dro rett til Ikea og kjøpesentrer for å finne presang til svigermor....og i dag har jeg vært dårlig.

Så det som skjedde var jo selvfølgelig at jeg klikka på kommentarene til gubben fordi jeg var underernært på søvn som jeg trenger fra 1500 og utover kvelden.Kjente søvnen trekke i bakhodet hele tiden og jeg hadde nesten ikke spist i dag og har hatt mye halsbrann....så dette var ikke en god ide - spesielt om jeg ikke får sove på dagen !

Vi kan godt møtes utenfor kvart over 6.

Håper Veronica kommer, men jeg forstår henne veldig godt om hun ikke gjør det siden hun ikke har truffet noen personlig enda..

Synes det var veldig trist og håpet at ting var ok fordi om hun fikk blødninger...Håper hun blir gravid fort !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jentene!

På tide med en lite oppdatering fra meg, etter legebesøk. Fikk tatt innvendig UL uten å mase engang, men han kunne ikke se om det hadde vært eggløsning forrige uke. Han kunne sett den visst den skulle komme, eller om den akkurat hadde vært, men ikke så langt tilbake som for 5 dager siden. Men det var ikke tegn til at det var noen egg som lå klar til å løsne, så mest sannsynlig hadde den vært når jeg trodde, pga. tempene mine. Han syns heller ikke det så ut som om det var helt tydelig at jeg hadde PCO, syns derimot at det så ganske normalt ut der inne. Da ble jeg letta!

Fikk tatt blodprøver for å se på progesteronnivået, da kan de se om jeg har hatt eggløsning. Skulle også se på HCG-nivået, dvs. at jeg kan få vite allerede denne uka om jeg har blitt gravid nå..... :o) Føler liksom på meg at noe skal skje snart.....

Og har jeg ikke blitt gravid denne gangen skulle jeg begynne på pergo neste gang jeg fikk mensen. Fikk med meg resept. Jippi!!!! Dessuten fikk jeg endelig høre litt mer om resultatet på spermprøvene til min kjære. Legen syns slett ikke det så så ille ut, selv om det bare var 3 millioner pr. ml. Litt lite, men 3 mill var fotsatt mange sa han. Jeg har jo lest her inne at det er ganske lite da, men får vel stole på han. Han skal tilbake å ta ny prøve i Juni,så kanskje det har bedret seg litt til da.

Jeg føler meg myyyye bedre denne gangen, enn sist jeg var der, for nå hadde jeg en trivelig og positiv lege. Det siste han sa til meg var at han kunne si med 99,9 % sikkerhet at jeg ville bli gravid med tida! Klaffet det ikke av seg selv i løpet av kort tid skulle vi prøve andre metoder, og ikke gi oss før det gikk! Så jeg er fornøyd i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra !!

Godt å høre !!

Er jo bare masse positivt jo - håper du får en god nyhet av helsesøstrene :o)

Bra at legen har så bra innstilling og gir deg håp og gjerne vil at du skal få det til....har så mye å si.

Tror ikke jeg har gått til en eneste optimistisk og positiv lege før jeg ble gravid....

Så glad jeg ble da jeg leste dette :o)

Det ordner seg nok skal du se !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med en liten tur på kafe snart da jenter? Vet at vi skal ha nytt treff snart, men vi kan jo treffes litt utenom i tillegg. Neste uke har jeg fri mandag og tirsdag, er det aktuelle dager for dere?

Jeg skal inn til Oslo i dag, på shopping og kafe. Kanskje jeg stikker innom Litjpia24 på butikken hennes, hvis jeg er i nærheten. :o)

Ellers bare venter jeg på IKM neste torsdag.......

Klem til dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaaa !!!!

Mandag har alle fri så da kan vi godt :o)

Og tirsdag etter jobb går bra for meg....

Ååååå - så heldig du er som skal kose deg i Oslo !!

Håper du får hilst på Litjpia da - blir nok glad for det :o)

Kan du ikke nevne kafetur til henne ?

Jeg HÅPER mensen ikke kommer før etter 1 år jeg :o) hehehehe......

Neste torsdag er jeg på min første UL !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, alle har jo fri på mandag, det hadde jeg glemt. Jeg har fri fordi jeg har jobbet helg, så tenker ikke på at det er en helligdag. Men da kan vi ikke dra på kinarestauranten på Liertoppen da....

Jeg har forresten vært på kinarestaurant i Oslo i dag. Tror du har smitta meg med dilla di, Hebbie. :o) Vi kom oss aldri ned til sentrum, så jeg fikk ikke vært innom Litjpia. Vi får sende henne en mld.

I morgen kan jeg ringe klinikken og høre om svar på blodprøvene mine. Hun mente at de allerede da kunne se på hcg-nivået om jeg var gravid. Nesten litt dumt å få vite det så tidlig, i tilfelle svaret er negativt. Da blir det en kjedelig uke.... Men jeg klarer nok ikke la vær å spørre, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at det ikke er en dårlig dille da ;o)

Så dumt at vi ikke kan gå på Liertoppen da...men vi får se hva det blir til...

Jeg har ihvertfall ikke noen planer til mandag eller tirsdag.

Håper dem har gode nyheter :o)

Tror det skal være lettere å bruke blodprøver for å finne HCG - det er det man gjør om det er for lite i urinen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...