Gå til innhold

Har lyst til å slutt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

og amme. Er jeg dårlig mor???

Sambo syns det, men jeg trives bedre med å gir han flaske og koser meg bedre med det. Vet at morsmelk er det beste barnet kan få, men jeg klarer ikke pumpe nok melk heller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NEI du er absolutt ikke noen dårlig mor fordet. Norge er en veldig "ammestat", jeg mener at det må være opp til hver enkelt om de ønsker og amme eller ikke. Mange barn vokser opp på mme og er like sunne og friske som de som får mm. Gi flaske og kos deg med det.....

Skrevet

Mamming er bedre enn amming!

Gjør det som fungerer best for deg.

Skrevet

tusen takk for svar...Føler meg bedre:)

Skrevet

Du er slett ingen dårlig mor nei, og de som sier det til deg sier i samme slengen at jeg er en dårlig mor! Vi er de beste mammaene for barna våre vi!!!!!

Alle vet at morsmelk er det beste for barna, men det er ikke bestandig amming er det beste...

Dette bestemmer du!

Skrevet

Bare du vet hva som er best for dere, så dette bestemmer du selv. Ingen har noe med å kalle deg en dårlig mor, og barna vokser fint opp på mme. Enkelte ammende mødre snakker så varmt om den viktige nærheten man får når man ammer, men tro meg, den får man med flaske også. Vi koser oss veldig både jeg og veslemor når hun får mat med flaske.

Skrevet

Gjør det du føler er best du.

Det viktigste er at dere joser dere.

Mme er så bra i dag at det er ikke noe å være redd for.

IKKE hør på Gro Nylander.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...