Gå til innhold

Finner ikke termometer med 2 desimaler

Anbefalte innlegg

Har nå vært på 2 apotek, og ingen av de har termometer med 2 desimaler. Vet jeg har spurt om dette før, men er det noen som har andre tips om hvor jeg kan få tak i dette? Evt holder det med 1 desimal?!

Og jeg som ville begynne å tempe før eggløsning denne pp ...

Fortsetter under...

Jeg leter også etter dette. Har også sett på apotek, uten hell.

Har også letet litt på nettet, men finner ingenting. Kanskje de kan ha på elektroforretninger?! Tror de med 1 desimal ikke er nøyaktige nok.

Jøss... jeg har ikke sett termometer som ikke har to desimaler. Merkelige greier - jeg kjøpte mitt for lenge siden på vanlig apotek, men husker desverre ikke hvilken apotek-kjede det var, sorry...

Annonse

Vet ikke om jeg skal le eller grine; de har ikke termometeret på lageret. Står ikke noe om de får det inn igjen heller. Søren og. Jeg som nettopp var så fornøyd. Kanskje det ikke er meningen at jeg skal tempe?!

Jeg fant jeg fant,, *rødme* jeg har brukt en halv time på nett bare for deg frøken blomster og bier...

http://magasi.net/catalog/product_info.php?products_id=142&osCsid=89d347c17eda12563063667db44449ce

Her selger de termometer med 2 desimaler.. til en ok penge også,,!! Står ingenting om at de ikke har på lager, såvidt jeg kunne se...

Lykke til!

Ikke få dårlig samvittighet,, det er jeg som er superopptatt av å hjelpe.. *ler* Jeg digger å finne ting andre ikke finner, og hjelpe når andre ikke kan hjelpe,, så det var bare deilig for meg å finne en termometer-side til deg... Ble litt stolt...

Væsågod... *smiler søtt*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...