Gå til innhold

Når er termin om jeg er 11+0 i dag?

Anbefalte innlegg

Noen som vil hjelpe meg å regne ut? Vet ikke når første dag mens var da jeg ble gravid rett etter sa, så vi har bare ul å gå etter og det er ikke helt nøyaktig før uke 18, men... Legene jeg snakker med sier forskjellige ting. Ei mener at hvis jeg er 11+0 i dag så er terminen 1/11, og en annen at terminen er 9/11om jeg er 11+0.

Hjelp?!!? Er litt viktig for meg dette med de første 12 ukene da jeg har mistet 2 ganger før. Milepæl å komme over den tiden..

Noen som vil hjelpe meg å regne?

Fortsetter under...

Jeg er 11+1 i dag, og har fått oppgitt termin til 6/11. Leger og jordmødre regner litt kortere svangerskap enn BiM. Min siste menstruasjons første dag var 30.januar, og ut i fra BiM skal jeg da ha termin 9/11. Men UL viste 10+1 for ei uke siden, og utfra det har jeg termin 6/11. Regner du at du er 11+0 i dag ut fra siste UL? I så fall tipper jeg vi omtrent har samme termindag, altså 6. november. Men UL er jo litt upresis før rundt uke 17, fostrene varierer visstnok veldig i størrelse på 1. tri. Men en ting er sikkert - vi er på 2. tri i neste uke!!! Jippi!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...