BW og en til? 1 pp Skrevet 18. april 2006 #1 Skrevet 18. april 2006 Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. Veldig ofte våkner jeg og ser at han har fått dyna over hodet. Det er ikke dyna som beveger seg men han. Selv om jeg legger han helt nederst i korga eller sprinkelsenga, slik at han går i enden med føttene så åler han seg lenger ned slik at han ligger med rompa helt nedi kanten og føttene rett opp.. Tenkte jeg skulle kjøre babypose (babysafe) og binde han fast men de er alt for store. Har dere noen råd?
tone.m Skrevet 18. april 2006 #2 Skrevet 18. april 2006 Hva ligger han på? Vår lille stjerne lå rett på saueskinnet- som faktisk er veldig glatt å ligge på- og da var hun både her og der.... Vi løste det ved å legge helseteppe oppå skinnet.
lifa og Eline Skrevet 18. april 2006 #3 Skrevet 18. april 2006 Hei Eline beveger seg også i snga har gjort det siden vi kom hjem fra sykehuset, men hun aker seg heldigvis oppover og ikke nedover i senga. Hun ligger på lammeskinn med helseteppe som vi fortsatt pakker henne inn i rundt seg. Så hun flytter seg selv om vi har helseteppe mellom.
tyr 73 Skrevet 18. april 2006 #4 Skrevet 18. april 2006 Vi kjøpte sovepose til vår når hun var så liten, bruker den enda og nå er hun 7 mnd.. Nå vet hun at det er natt når hun får på seg posen.. Den er uten stropper, så det er ikke en babysafe (selv om jeg tror vi kommer til å investere i slik når/viss hun begynner å snu eller reise seg opp)
BW og en til? 1 pp Skrevet 18. april 2006 Forfatter #5 Skrevet 18. april 2006 Han ligger på lammeskinn.. kanskje det er for glatt ja! Det hadde jeg ikke tenkt på.. Da skal jeg prøve å legge et helseteppe mellom i natt=0) Håper det hjelper.. takker for svarene deres=0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå