Gå til innhold

August: Noen flere som går hjemme alt nå?


*tiger* og jenta

Anbefalte innlegg

Hvis det er noen flere som er hjemme, men er i form til å gå turer og sånn, kanskje man kunne gjøre det sammen?

Jeg har litt problemer med å komme meg ut alene... Venner og familie er jo på jobb.

Oslo og omegn er aktuelt område.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært hjemme en stund, men har prøvd meg i aktiv sykmelding to dager i uka for å ha noe å gjøre om dagen. Hadde vært koselig å gått tur, men bor i Trøndelag desverre....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg

 

Jeg går også hjemme nå og kjeder meg halvt ihjel. Bor dessverre i Trøndelag jeg og, hvis ikke hadde det absolutt vært aktuelt å gå turer og greier sammen med deg.

 

Leter nå desperat etter en hobby frem til fødselen ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør det, ble sykemeldt fra 2. april og legen sier at jeg kommer nok ikke tilbake i svangerskapet.

Men fire tette svangerskap kan jeg ikke regne med noe annet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villemo : vi har termin samme dato =)

Dailis : fire tette svangerskap? Du er crazy woman =) Tur rundt sognsvann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaaa, jeg er er hjemme og kjeder til tider dri*** av meg!! Grunnen til at jeg er hjemme er at jeg er arb.ledig. Og er ikke så mange som ansetter ei med kul på magen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synd jeg bor i tøsnberg, for jeg er også hjemme. svangerskapspermisjon grunnet vanskelige arbeidsforhold. kjedelig om dagene ja.. særlig når samboer ikke kommer hjem før syv på kveldene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa, jeg går hjemme pga av en hektisk arbeidsplass men er egentlig i bra form =) Så jeg er gjerne med å gå en tur eller to...bor på Haugerud i Oslo da..hvis du fortsatt vil, så send meg en mail på [email protected]. Hadde vært kjempekoseli å komme seg litt ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...