Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Må bare dele denne godfølelsen med dere. Nå føler jeg det endelig begynner å gå seg til her. For et par måneder siden så jeg mørkt på alt og jeg følte at jeg aldri kom hel gjennom permisjonstiden, men i dag har det snudd seg: Etter fire måneder med sammenhengende ammetrøbbel fikk vi for en måned siden dreis på ammingen. Oh, for en annen hverdag! Snuppa har nå begynt å sove fra 20-05. Mamman har vunnet over muskelsmertene og kan endelig sove bedre hun også! Arret etter klipp har endelig blitt smertefritt Jenta må er mer våken og nysjerrig og er lettere å få kontakt med. Hun har faktisk begynt å like å ligge i vogna etter vi byttet ut vognposen med dyne+skinn. I dag kunne jeg for første gang på snart et halvt år sitte alene på kafe og nyte en latte og lese et ukeblad mens hun sov i vogna. Snøen er borte og de har til og med begynt å feie gatene! Det er så godt å kjenne at problemene er over. Nå akter jeg å kose meg sammen med datteren min resten av permisjontiden!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4790971-n%C3%A5-g%C3%A5r-alt-som-mye-bedre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så deilig! Hurra :D Her føler jeg også at ting går seg til, Guro er nå 3 mnd og vi begynner å få litt rutiner i livene våre. Har mer kontroll liksom. Får ikke lengre panikk når gubben går på jobb om morgenen, eller om hun gråter ;)

Helt på skinner vil jeg ikke si vi er, men det blir det blir!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...