venter nr to i mai 06 Skrevet 18. april 2006 #1 Skrevet 18. april 2006 Hvet jeg har spurt om det før,men hvor får man tak i speil for å ha i baksetet slik at man kan se barn som sitter bakovervendt i sladrespeilet?
tommeliten Skrevet 18. april 2006 #2 Skrevet 18. april 2006 veit fu får tak i de på Torshov Bilrekvisita, der er de enkle og billige, mens på babyshop (eller noe slik) har de noen som er dyrere og med bamse på...Ellers er det sikkert andre lignende butikker som helt sikkert har det:-)
Emma-N87 Skrevet 16. februar 2011 #3 Skrevet 16. februar 2011 Dette er genialt og tror det er det største på markedet! http://www.barnetoppen.no/ds_product_info.php/products_id/136
tina 79:) Skrevet 16. februar 2011 #4 Skrevet 16. februar 2011 Oj det var fint! Hadde jeg ikke tatt vare på vårt fra forrige gang, hadde jeg kjøpt det! Vi kjøpte vårt på babyshop, ikke det med bamse, men bare et vanlig rundt ett i sånn stort sminkespeil-størrelse. Vet de har dem på barnas hus også. Speil er genialt!
flypapir Skrevet 16. februar 2011 #5 Skrevet 16. februar 2011 Hehe, må bare kommentere at dere svarer på ett 5år gammelt innlegg ...men greit for oss andre med tips da!
Emma-N87 Skrevet 17. februar 2011 #6 Skrevet 17. februar 2011 Ooops, nok å holde styr på, så årstall går meg hus forbi;P Men håper noen fikk nytte av det, for jeg digger det! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå