håper på gull egg i mai Skrevet 18. april 2006 #1 Del Skrevet 18. april 2006 Vil bare ønske dere lykke til i morgen å håpe på at 3 gang gjelde det.Jeg skal selv nedover for 3 gang i helga tror jeg skal til gynekolog på torsdag først å høre va han sier.Ha go tur! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4790776-hei-2-m%C3%B8dre/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skjønnere enn skjønnest Skrevet 20. april 2006 #2 Del Skrevet 20. april 2006 Hei 2mødre! Hvordan gikk det med dere? Og lykke til "lever i håpet"! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4790776-hei-2-m%C3%B8dre/#findComment-4809959 Del på andre sider Flere delingsvalg…
2mødre Skrevet 20. april 2006 #3 Del Skrevet 20. april 2006 Heisan.... Da var 3. gang unnagjort. Nå er det bare å vente i 2 uker igjen...... Men alle gode ting er 3..... håper vi!!! Denne gang fikk min kjære sprøyte inn seden, og det var en spesiell følelse......skjer det noe denne gang, har hun virkelig vært med og lagd barnet:).' Skal man være litt overtroisk så: Hadde vi en ny jordmor denne gang, vi lå på et nytt rom som var nyoppusset, min kjære sprøytet det inn og sist men ikke minst det er 3. gang:) Føler meg mer avslappet denne gang, tenker ikke så mye på det.....kjenner ikke etter tegn osv.............. !!! Hadde en samtale med jordmor før inseminasjonen, og fortalte om tegn jeg hadde hatt de to forrige ganger, bl. a. at mine bryster var vonde, og VELDIG store.(Og dette litt rart, da jeg i utganspunktet har normale)! Forrige måned tok vi pause i og med at jeg var syk, og da var mine bryster helt normale..... Da svart hun: At seden har jobbet, og kroppen har reagert...... med seden hadde ikke festningspunkt....eller egget var løsnet. Positive med det var at hun sa, da kan du iallefall bli GRAVID!!! Og det var en lettelse. Men den 21énde dagen i denne syklusen skal jeg ta blodprøve av hormoner, stoffskifte o.l. Dette p.g.a. går det ikke denne gang, så må det gjøres litt tiltak. Og da må disse blodprøvene taes en spesiell dag i syklusen. Så da er jeg forberedt på evnt 4. gang. Skal da også ta HSG rtg, som jeg allerede har henvisning til. Dette er kun for å ha alt klart med prøver o.l. men vi håper jo selfølgelig at det sitter denne gang......så vi skal nyte denne tiden og. Men i og med at det er så mye planlegging, og at prøver må taes bestemte dager så er det greit å ha alt klart. Så blodrekv. er klart på kontoret hos legen, for den må jeg uansett ta den 21 ende dagen.......Så jenter la oss nyte disse dagen å ha godt mot........... Lykke til skjønn og lever i håpet, jeg krysser fingre og tær på at alt går bra..... Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4790776-hei-2-m%C3%B8dre/#findComment-4812820 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå