Gå til innhold

September: Hva skal septemberbarna hete? :o)


Gladpia og Adrian 21.08.06 :o)

Anbefalte innlegg

vi ville ikke vite hva kjønnet er, så her går det i både gutte- og jentenavn, og det er ikke lett! samboer er veldig glad i ailin hvis det blir jente, og hvis det blir gutt har vi vært litt innom jonas og henrik.. :)

gleder meg så til barnet kommer!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var på UL tirsdag å fikk vite at det var en gutt....jeg var så sikker på at det var jente, så vi hadde funnet et jente navn- Emilie.

Men når vi fikk vite at det er en gutt ble det litt verre...har tre alternativer:

- Andreas

- Birk (min favoritt)

- Noah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Moro å diskutere litt navn. SLITER med å finne guttenavn vi.

 

Jentenavn er klare. Står mellom tre stk:

Nora

Andrine

Hedda

 

Guttenavn er verre, men har snakket litt om:

Philip

Christian

Patrick

Stein

Jon Colin

 

 

Utrolig vanskelig med de guttenavnene. Mange pene guttenavn, men vi skal ha med begge sitt etternavn (mitt er 9 bokstaver, hans er 6 bokstaver.) Tenke, tenke...!

Blir glad for forslag på guttenavn :)

 

 

PS! Vi vil se den lille før vi setter det endelige navnet, derfor "skal" vi stå igjen med 2-3 navn.

 

- Kom gjerne med kommentarer til våre navn. Si akkurat hva du mener. Blir ikke fornermet!

 

 

Ha en fin dag.

 

Gullungen i magen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi å har problemer m guttenavnet :o) men, har så og si bestemt oss for Adrian.. Synes det er ett kjempefint navn.. Men, har tre alternativer som det står mellom..

 

Av dine navnealternativer likte jeg Nora og Philip. På andreplass kommer Andrine og Patric :o) jeg har en fin søster som heter Nora..

 

Ellers vil jeg si at Linnea er ett av de fineste jentenavnene jeg vet av..:o) Mitt søskenbarn heter det, så vi kunne ikke ha brukt det om vi hadde fått jente..

 

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er også usikre på navn. Regner med at det blir litt oppkalling.

 

Aktuelle jentenavn: (disse er jeg veldig usikre på, ønsker kommentarer fra dere!)

June

Leonora

Laura

 

Aktuelle guttenavn:

Samuel

Gabriel

Jonas

Johannes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...