Gå til innhold

September: Hva skal septemberbarna hete? :o)

Anbefalte innlegg

I dag fikk jeg bekreftet at jeg har en liten guttebabis i magen..:o) Vi har ikke funnet ett favoritt-guttenavn så langt.. men, jeg kan skrive ned de vi har hatt i tankene..

-adrian

-mathias

-lucas

-benjamin

-sebastian

Jentenavn som jeg synes er fine:

-mathea

-hanna

-tuva

-mathilde

-celine

Navnevalget er virkelig vanskelig - alle vil jo finne det perfekte navnet til sitt lille nusk :o)

Fortsetter under...

Annonse

Fikk høre at vi skulle få jente i dag.

Jeg har tenkt på noen navn , men ikke luftet dem for mannen min enda. Vi har blitt enig om å tenke litt hverfor oss først.

- Mia

- Leha

- Maddelen

Men vi er enda i tenke fasen. Sist gang var vi ikke enig , men rett etter fødselen sa jeg navnet til (sønnen vår), å da var mannen min helt enig.

Tenkte kanskje jeg kunne gjøre det på samme måte nå jeg.... Nei da vi blir nok enig.

Vi har hatt ett jentenavn i flere år nå... Og vært veldig usikre på guttenavn... Er veldig kresne tror jeg :)

Guttenavnet som vi kom fram til var Balder

men, fikk bekreftet en liten jente i dag, så da heter hun Isa :)

Hadde Jenny på en god nr to, men Isa vinner soleklart !

Vi har termin 6 sept.Har ikke fått vite kjønn,men jentenavnet har vi hatt klart lenge nå.Var ingenting å diskutere en gang.Celine blir d om vi får jente,mens guttenavn sliter vi litt med..hehe.

Christian

Sander

Leander

Annonse

Jeg hopper sånn frem og tilbake på det der..

Først skulle nurket hete Leah Emilie, om det ble jente.. Og Leon om det ble en gutt!

Men nå.. Nå dagdrømmer jeg om Noah.. Og alt annet enn Leah, hehe!

Så Gudene veit.. Får bare ha noen navn i bakhånd og bestemme meg når jeg vet om det blir en gutt eller en jente, dvs på fredag! ;)

Vi hadde også jentenavn noenlunde klart - Vårin.

Men vi fikk bekreftet på tirsdag at det blir en gutt. Satser norrønt siden vår jente fra før har et norrønt navn. De foreløpige alternativene er Askil(min favoritt), Ådne og Håvar. Vanskelig ja!!

Vi har jente fra før som heter Norah Johanne (snart 2 år). Termin for andremann den 18. september, og jeg var overbevist om at det ville bli en jente til. Navnet hadde vi også klart... Miriam.

UL på onsdag viste det motsatte - her kommer en liten gutt. Guttenavn er veldig vanskelig syns vi, men foreløpig har vi funnet at Martin er et navn vi føler godt for...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...