Gå til innhold

Er jeg gravid igjen??

Anbefalte innlegg

Tre dager etter siste dag av siste mens hadde vi samleie. To dager senere var jeg uvel. Mange andre her hadde omganssyken på den tiden så jeg antok at det var det som hadde rammet meg og. Men så etter en uke fikk jeg plutselig en liten blødning (aldri skjedd midt mellom to mens før..). Kom kun litt friskt blod en dag så forsvant det. Men innimellom kommer det bittelitt rødfarge på utfloden. Jeg er kvalm etter måltider og trøtt. Føler meg oppblåst i magen og uvel mye av tiden. Men kommer symptomer så fort?? Er jo bare godt og vel 2 uker på vei eventuelt...hm..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4790490-er-jeg-gravid-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var akkurat som du beskriver nå, prikk lik.. Og ja, jeg var gravid! Hadde ingen anelse. Ble ganske overrasket da jeg var hos legen med "omgangssjuken" som aldri gikk over, og testen slo ut på positiv.. Og det var den dagen jeg skulle hatt mensen. Og da hadde jeg vært kvalm og alt du beskriver i 14 dager, altså helt fra den dagen jeg ble gravid! Så det er fullt mulig. Jeg hadde den blødningen du nevner og. Trolig festeblødning. Så ta en test. Høres veldig gravid ut spør du meg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...