Gå til innhold

April: Modningsakupunktur...?


Litago79

Anbefalte innlegg

Dag 1 på overtid....mange som har prøvd eller vurderer akupunktur for å få fart på sakene? Føles som alle her inne er ferdige nå....bare ikke meg.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke ferdig... Har to dager til termin, men tenker at for hver dag blir babyen sterkere og at det er det beste for han. Så jeg har ikke tenkt å stresse overhode. Med førstemann gikk jeg 5 dager over termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei litago...på overtid du oxo....jeg er på min 4 dag idag og det er utrolig kjedelig.......Prøvd noen kjerringråd men gir opp det oxo... Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk akkupunktur på sykehuset, to ganger etter at vannet hadde gått. Det hjalp lite... måtte ha 3 hormonkurer før kroppen satte i gang prosessene... men det er verdt et forsøk. På svært mange hjelper det. Har mer tro på det enn både ananas og kanel for å si det slik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har termin samtidig med deg.. tok akkupunktur mandag for en uke siden, altså uken før termin og på termin dagen. fikk maserier om samme natt begge ganger og tenker at det øver opp livmoren til fødseelen...men jeg skulle jo veldig gjerne hatt denne ungen ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin i dag. Fikk modningsakupunktur for 2 og 9 dager siden, men det virker ikke som det skjer noe her foreløbig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

 

Jeg gjorde det. Tok en time på termin dagen og en time dagen etter, og så satte fødselen i gang. Jeg merket stor forskjell allerede etter første behandling, hadde regelmessige kynnere (eller svake rier) i flere timer. Så etter dag to satte alt i gang og den lille tulla ble født=)

 

Jeg anbefaler det veldig. Jeg var kjempe frustrert og orket ikke tanken på at det kunne ta flere uker til.... Vel verdt pengene!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan trøste deg med at eg heller ikkje er ferdig med fødselen, og eg er 11 dager over termindato. Forstår din frustrasjon. Og jo lenger man går jo verre blir det, ihvertfall er det sånn for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...