Gå til innhold

hånd og fotavtrykk

Anbefalte innlegg

Hei hei..

Jeg vil gjerne ta hånd og fotavtrykk av min lille prinsesse på tre måneder. Noen som vet hvor jeg kan få tak i gips og7eller blekk eller hva de nå bruker.. Har prøvd en del lekebutikker og bokhandlere, men ingen av de har.. Blir veldig glad for tips;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4789753-h%C3%A5nd-og-fotavtrykk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, har akkurat lagt håndavtrykk av poden på 8 mnd.

Gips får du også kjøpt på panduro.

Det jeg gjorde var å lage trolldeig, som jeg la i bunnen på en isboks, tok handavtrykkene, og deretter fylte jeg på med gips, ble kjempefint, men skal lage flere, der jeg skal bruke ei lita kjevle eller noe annet for å få trolldeiegen glatt før jeg tar avtrykkene, blir finere når det er litt gjevnt:o)

Annonse

Jeg bestilte fra www.lifestone.no

Fikk da tilsendt en form som vi tok avtrykket i og sendte inn. Vi bestilte i støpesten og fikk påskrevet navn og fødselsdata.. kjempefint :)

Kosta ca 1000kr så det er dyrt, men jeg angrer ikke på den investeringen.

Jeg har lagt ut bilde så det er bare å se :)

Vi fikk en ramme, todelt, som man kan ha bilde på den ene siden og leire med avtrykk i den andre. Bare å rulle ut leiren og skrive navn og alder, steke i ovnen etterpå. Alt fulgte med i pakken, til å skrive med og rulle ut. Den kostet ca. 150 kr og var kjøpt på Kjells Lek og Hobby i Strømstad. Men ... he he.. litt dårlig tips dersom du ikke bor i den kanten av landet da:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...