Vero76 - 30.11.05 Skrevet 18. april 2006 #2 Skrevet 18. april 2006 vi lever framleis godt på klede han har fått i gåve, og av det ser mesteparten ut til å kome frå Cubus og Exit. Men hadde vi budd nærare byen, hadde eg nok handla MYKJE på H&M, ja:)
Luca Skrevet 18. april 2006 #3 Skrevet 18. april 2006 Kjøper på Benetton og en ny butikk i Lillestrøm som heter Monochico(de åpner nettbutikk snart) Handler en del på Babyshop og Fru Lyng også, men sysn det er mye kjedelig der....som feks Claire. Men Benetton har alltid mye fint, og jeg lider desverre av shoppinggalskap når det gjelder klær til barna. Kan tråle Akershus rundt etter DE rette hvite lakkskoene som passer til kjolen feks:-) Nå leser sikkert kjæresten min dette på jobb, og får dilla:-) Tror han er inne å titter litt om jeg skriver noe spennende nemlig..hehe.
Minnie Mom Skrevet 18. april 2006 #4 Skrevet 18. april 2006 Handler stort sett alt på H&M. Ellers har vi fått et par antrekk av svigers som er kjøpt på Exit. De har fine klær og det er ikke dyrt heller. Så jeg kommer nok til å handle mer der i fremtiden. Ellers har Mexx også veldig fine klær.
fox`y Skrevet 18. april 2006 #5 Skrevet 18. april 2006 Handler stort sett allt av baby klær på H&M og Kaphal jeg=O)
~chess~ Skrevet 18. april 2006 #6 Skrevet 18. april 2006 Har knapt kjøpt et eneste plagg til poden siden han ble født, for han har en ganske så ivrig mormor, he-he... Men jeg har kjøpt litt på H&M og KappAhl.
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 18. april 2006 #9 Skrevet 18. april 2006 hm, syns de har så mye fint der!! og hvertfall når hun er så liten og vokser ut av alt med engang, billig og bra!!
Vimsemamsen Skrevet 18. april 2006 #12 Skrevet 18. april 2006 Mexx, Exit, HM, Cubus/KappAhl. Synes ikke jentebuksene på HM har noe fin fasong, er så utrolig vide i lårene, så bukser kjøper vi ikke på HM!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå