Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi lever framleis godt på klede han har fått i gåve, og av det ser mesteparten ut til å kome frå Cubus og Exit. Men hadde vi budd nærare byen, hadde eg nok handla MYKJE på H&M, ja:)

Skrevet

Kjøper på Benetton og en ny butikk i Lillestrøm som heter Monochico(de åpner nettbutikk snart)

Handler en del på Babyshop og Fru Lyng også, men sysn det er mye kjedelig der....som feks Claire.

Men Benetton har alltid mye fint, og jeg lider desverre av shoppinggalskap når det gjelder klær til barna. Kan tråle Akershus rundt etter DE rette hvite lakkskoene som passer til kjolen feks:-)

Nå leser sikkert kjæresten min dette på jobb, og får dilla:-) Tror han er inne å titter litt om jeg skriver noe spennende nemlig..hehe.

Skrevet

Handler stort sett alt på H&M. Ellers har vi fått et par antrekk av svigers som er kjøpt på Exit. De har fine klær og det er ikke dyrt heller. Så jeg kommer nok til å handle mer der i fremtiden. Ellers har Mexx også veldig fine klær.

Skrevet

Handler stort sett allt av baby klær på H&M og Kaphal jeg=O)

Skrevet

Har knapt kjøpt et eneste plagg til poden siden han ble født, for han har en ganske så ivrig mormor, he-he... Men jeg har kjøpt litt på H&M og KappAhl.

Skrevet

hm, syns de har så mye fint der!! og hvertfall når hun er så liten og vokser ut av alt med engang, billig og bra!!

Skrevet

Mexx, H&M, Fru Lyng og Babyshop.

Skrevet

H&M og Bamse klær på Lindex.

Skrevet

Mexx, Exit, HM, Cubus/KappAhl. Synes ikke jentebuksene på HM har noe fin fasong, er så utrolig vide i lårene, så bukser kjøper vi ikke på HM!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...