Gå til innhold

Juni: Storbyferie


kakka

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Håper det går bra med dere alle!

 

Mannen min og jeg har så lyst til å ta oss en liten ferie før lillegutt kommer. Tenkte på Kjøbenhavn eller Stocholm da det ikke er så langt unna i tillfelle det skulle skje noe...

Lurere på om det er noen som har noen erfaringer rundt reiser i svangerskapet, og om det rett og slett er greit å reise i uke 34.

 

Hadde satt kjempe pris på svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så lenge du føler deg fin i formen, så hvorfor ikke? vi skal et par turer innenlands før fødselen, er i uke 34. så hvorfor ikke utlandet når det ikke er snak om lange flyturen heller. reis og kos deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ikke noe problem!

Kom hjem fra Praha i går jeg :o) og har hatt det supert! Er 32 uker på vei forresten.

 

Man må jo bare lytte til kroppens signaler og ha pauser og matinntak deretter ;o)

Vi har vandret gatelangs på brostein i praha 3 dager nå og det har da gått veldig bra så lenge jeg har kunnet ta alt i mitt eget tempo og har tilstrekkelig tilgang til toaletter hihi

Ikke noe problem å fly heller (så lenge man får plass i setet)

 

God Tur!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sier bare god tur jeg :)

om ei uke reiser jeg på weekendtur til Barcelona - gleder meg :)

er da når jeg reiser 33+4 og kommer hjem 34 uker på vei :)

tror det går helt fint :)

var hos jordmor i dag - hun sa at hvis jeg var i form var det helt greit...

skal til legen neste uke og ta en sjekk alikevel...

siden det er spania og det er andre sanitærregler der osv

så skal jeg ta en toxoplasmose prøve før jeg reiser og tre uker etter jeg har komt hjem...får et brev med blodtrykk og termin dato, hvis det skulle være noe problemer med flyreisen...tar jo og forhandsregler der og reiser med støttestrømper,drikker masse vann og går tur i midt gangen :)

 

ønsker deg god tur

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tilbakemeldinger!

 

Jeg har nå sjekket med båd elege og forsikringsselskap, og fått klarsignal fra begge, så nå er det vel bare å reise. Kjenner det blir godt med en langhelg med bare meg og min kjære!

 

Godt og høre at du koste deg i Praha, og jeg vil ønske deg som skal til Barcelona god tur - kos deg i en fantastisk flott by!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg var i London fra forgje onsdag til søndag og storkoste meg med masse shopping og god mat. Fikk kjøpt meg noen gode sko pga at jeg har hatt problemer med smerter i den ene foten, og det ble som en helt annen verden. På fem dager gikk jeg nok mer enn jeg har gjort de 2 - 3 siste månedene tilsammen. Helt herlig å kunne bevege seg uten slit og smerter.

 

Jeg er forresten i uke 32 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...