Gå til innhold

Endelig er det min tur!!

Anbefalte innlegg

Nå er det endelig jeg som kan si det: Jeg er gravid!!!

Tok en test idag, og var helt sikker på at den ville være negativ, men der kom det sannelig opp et blått kryss nesten med en gang.

IKM er i morgen, og testoman som jeg er tok jeg en test for 3 dager siden også, men den var negativ, derfor var jeg så sikker på at også denne testen kom til å bli negativ. desto hyggeligere overraskelse at dne faktisk var positiv!!

Vi har prøvd siden september 2005, og var i 8.pp. Har enda ikke sagt noe til mannen min, jeg føler liksom at jeg må ta enda en test først for å være på den sikre siden før jeg kan si det til ham.

Termin er forøvrig 30.desember....kanskje det blir et nyttårsbarn??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4789693-endelig-er-det-min-tur/
Del på andre sider

Fortsetter under...

GRATULERER SÅ MYE****

Så fantastisk at det ble positivt....faren var jo der for negativt.

Misunner deg som kan fortelle mannen denne glad nyheten.Mannen min venter stadig på at jeg skal fortelle han noe slikt.....det er lenge siden nå han fikk sist en slik nyhet fra meg.

Finn på noe skikkelig koselig og overraskende.Skriv noen ord på en liten lapp og putt det oppi tom fyrstikk eske ....med nydelig gavepapir rundt:-)

Det gjør ingenting at du fortalte "oss" dette først.Vi omgås jo ikke hverandre i det daglige livet....visst du skjønner.

LYKKE TIL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *KLEM*

Annonse

GRATULERER..!! :)

Skjønner godt at du forteller det til oss først,vi er jo anonyme,og man vil jo så gjerne si det til hele verden med en gang!

Så fint at du kunne dele den gledelige nyheten med noen.

Nå kan du glede deg til å fortelle det til mannen, din,kanskje med et par baby-sokker ja. Det var lurt. :)

Lykke til.

Klem.

Gratulerer!! :)

Kanskje jeg kommer etter snart. Har alle tegn til å være gravid og jeg har ikke SA. Så kryss fingrene for meg også!

Vi prøvde også i september 2005 og prøvde da i 3 mnd uten hell. Vi har så hatt en pause. Denne måneden har vi prøvd igjen. Foreløpig ser det bra ut i forhold til symptomer. Vi flytter til helga så jeg kommer nok ikke til å teste før slutten av neste uke (da har svigerforeldrene mine reist siden de skal være med å hjelpe oss med flyttingen).

Hvis jeg er gravid, noe jeg ikke helt klarer å tenke er sant enda -til tross for ulike symptomer - har jeg termin 31. desember - ifølge BIMs termin kalkulator....

Jeg skal nok fortelle det til mannen min i løpet av dagen - men både han og jeg er på jobb, og jeg vil helst vente til jeg treffer ham igjen - synes ikke det blir helt det samme på telefon liksom.

Måtte bare fortelle det til noen, og da er dere gode å ha!!

Jeg har forøvrig ingen symptomer bortsett fra litt ømme pupper, men det pleier jeg å ha før mensen kommer også. Jeg har dessuten stresset like mye med å bli gravid denne måneden som tidligere, så det går tydeligvis an å få det til selv om man stresser litt!!

Masse babystøv til dere alle sammen!::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::. :)

Annonse

Det spiller vel ingen rolle? Vi vet jo ikke hvem hun er så? Veldig mange som forteller det her inne først. blant annet for å få gode tips om hvordan avsløre nyheten. Så lenge vi ikke kjenner vedkommende betyr det vel ikke noe hva hun forteller oss.

Alle dere vet jo at jeg er prøver selv om min nærmeste familie ikke vet det... Men dere vet jo ikke hvem jeg er, så da er det jo uproblematisk...

Uansett! Gratulerer med barn i magen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...