vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 18. april 2006 #1 Del Skrevet 18. april 2006 jeg fikk brev i posten her for litt tid tilbake om at jeg har fått time hos JM på sykehus for en prat 1.juni... står bare at den tar 3kvarter ca og det er det... men husker ikke jeg ble innkalt til det med forrige... kan det være at de har sett på journalen min og at forrige fødsel var komplisert eller hva??? noen som vet dette ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mille-77 Skrevet 18. april 2006 #2 Del Skrevet 18. april 2006 Hm, det var rart. Aldri hørt om dette før, kanskje du kunne slå på tråden og høre. Virker jo som et fint tilbud, men kanskje de forveksler deg med noen andre, i og med at du er så kort på vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annette m/jenteengel & Sander Skrevet 18. april 2006 #3 Del Skrevet 18. april 2006 Vi skal til sånn samtale den 24. april. Har fått fødeplass på ABC på Ullevål, og da går vi til en og samme jordmor hele tiden, tror faktisk også jeg skal ha henne under fødselen. (men det kommer vel litt an på når på døgnet fødsel skjer...) Men det skal jeg spørre om. Uansett er det en times samtale og omvisning på avdelingen. Og jeg regner med at det er normal ktr. med urinprøve og blodtrykk osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mille-77 Skrevet 18. april 2006 #4 Del Skrevet 18. april 2006 Tror jeg mistforstod litt jeg. Er det snakk om en time med hun jordmoren du skal ha hele tiden? Da er det jo bare fint. Trodde det var noe ekstraordinært i og med at det var på sykehuset jeg, planlegge fødsel og sånn. *flau* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 18. april 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 18. april 2006 nei skal ikke snakke med hun jeg skal ha som JM hele tiden... for det er på to vidt forskjellige steder... det er derfor jeg lurer... og omvisning på sykehuset er jo frivillig og noe man må ringe og ordne selv... så jeg syntes dettte virker litt rart... men får ringe og høre kanskje.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå