Gå til innhold

Hvilken str bruker deres 9 mnd gamle jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

bare lurer. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hu er 8.5 mnd men bruker 74. og noe 80.

Skrevet

Gullet er ikke blitt 9 mnd enda, er 8,5 mnd..hun bruker stort sett str 74, har noe i 80 også, men det meste av det er litt stort enda..

;o)

Skrevet

For det meste 74, passer såvidt 80 nå.

Skrevet

snuppa mi er 9,5 mndr og bruker enda 68...sukk.... begynner snart på 74 av prinsipp nå...er dritlei klærne....hun er ca 7,4 kilo og ca 68 cm kort hehe

Skrevet

Nå har jeg ikke jente da men det går vel for det samme. Gutten min på 9, 5 mnd bruker str 74 og 80:-)

Skrevet

For det meste 74.

Noe 80 i bodyer og nattdrakter.

Skrevet

Jenta mi er 10 mnd om ei uke, og bruker mest str 74 - men vi har noe i str 68 som passer fint..

Også har jeg tatt frem noe i str 80 - men de klærne er litt store enda:-)

Skrevet

jøss.. det var mye 74..! jenta mi bruker 74 nå, og hun er akkurat 5 mnd gammel. spurte fordi hun er 9 mnd når hun begynner i bhg, og lurte litt på hvilke klær hun kom til å passe da.. (arvet en del)

takk for svar..! :)

Skrevet

Jenta mi er 6 mnd. og bruker både 68-74-80 i klær.

Du skjønenr Hovedinnlegger, at disse størrelsene varer leeenge. En begynner å bruke de tidlig, og fortsetter å bruke de størrelsene til de er over året iallefall..... 68-74-80 størrelsene vare leeenge som sagt.

Babyer har sin største vekstperiode frem til 6 mnd. og så flater det ltit ut. Så ofte er 6 mnd. babyer nesten like store som 9 mnd. babyer. Når din 5 mnd jente blir 9 mnd. er det mange 5 mnd. babyer som er like stor som din 9 mnd. baby :-)

Skjønner.... :-)

Skrevet

74 og 80 her også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...