Chiquita Bananas Skrevet 18. april 2006 #1 Del Skrevet 18. april 2006 Hei hei jenter..... Da legger jeg ut datoer i april som dere kan stemme for skal være førstkommende BIM treff.... Ser at søndag 23 april er den dagen med aller mest påmeldte, til stor sorg for dem som dessverre ikke kan den dagen..sorry... Men ønsker tilbakemelding fra dere jenter om hvilken dato og møtested. Så får vi bare gå etter flertallet...men uansett jenter ! Dette er bare første møte - kommer maaange andre så sant vi jenter legger ut ønsker om å treffes ...... Klokkeslett kan vi ta 1800......eller ? Hebbie : 23 april, Mirawa - heheheehe..... Forslag til møteplasser Lizzie's Jonas B.Gundersen Mirawa restaurant Fredag 21 april Hebbie FruHC Piadi Theaokt Lørdag 22 april MaybeMe? Sjiga vil på lizzie's Piadi Litjpia24 Theaokt Søndag 23 april Hebbie FruHC MaybeMe? Sjiga vil på lizzie's Piadi Litjpia24 lykkestien theaokt Fredag 28 april Veronica_84 etter kl.1400 FruHC Piadi Theaokt Lørdag 29 april Hebbie Piadi Litjpia24 Søndag 30 april Hebbie veronica_84 Piadi Litjpia24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruhc80 og Linnea Skrevet 18. april 2006 #2 Del Skrevet 18. april 2006 Klokkeslett kan vi ta 1800......eller ? Hebbie : 23 april, Mirawa - heheheehe..... FruHC80: 23.april, Mirawa elsker jeg også (18 passer bra for meg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 18. april 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 18. april 2006 dytte* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 18. april 2006 #4 Del Skrevet 18. april 2006 Tror vi sier søndag kl 18.00 da Og til alle dere som ikke har mulighet denne gang, tro meg det blir flere treff.. Gleder meg til å treffe hver eneste en av dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 18. april 2006 #5 Del Skrevet 18. april 2006 Det er jo denne søndagen jo : ) Jippi....! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ღLitjpia24 is hurtingღ Skrevet 18. april 2006 #6 Del Skrevet 18. april 2006 Nå til Søndag!!!! Hehe... Ja det ble tidligere enn jeg hadde trodd. Blir kjempe koselig! Hvor er det vi skal møtes hen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ღLitjpia24 is hurtingღ Skrevet 18. april 2006 #7 Del Skrevet 18. april 2006 Hebbie : 23 april, Mirawa - heheheehe..... FruHC80: 23.april, Mirawa elsker jeg også (18 passer bra for meg) Litjpia24: 23 april Mirawa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 18. april 2006 #8 Del Skrevet 18. april 2006 Tror flesteparten vil til Mirawa, så må nok bare gi etter for presset jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥sjiga♥ Skrevet 18. april 2006 #9 Del Skrevet 18. april 2006 hei jeg har skrevet at jeg kan til søndag men har vært på sykehuset og fått streng beskjed om å holde meg i ro. så jeg blir med på neste treff i stedefor. kos dere da jenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 18. april 2006 #10 Del Skrevet 18. april 2006 jeg kan på søndag allikevel, men ikke før kl 1845.. kan vi ikke møtes da da? eller bli det for sent??? *håpe* mirawas er nam nam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå