Gå til innhold

Gravid etter XU? (samme som på "bli gravid")

Kassi 3 gull

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaringer med det å bli gravid etter xu? Vi er i 1 pp etter xu i mars og jeg lurer på om det er noen som her som har vært gjennom dette før eller vet noe om hvor raskt det kan klaffe etter et slikt inngrep?

I følge legen var det tilnærmet like store muligheter for å lykkes nå som tidligere, men det hadde vært artig å høre fra noen som har egne erfaringer med det...

Fortsetter under...

Jeg er gravid igjen etter Ex.u..i august i fjor. Den venstre egglederen ble fjernet. Før dette igjen hadde jeg født en frisk og flott gutt, og hadde 2 MA'er i uke 11/12 etter det.

Vi prøvde mer eller mindre aktivt helt fra ex.u'en, og lykkes i 6.pp. Jeg hadde mange skule tanker om "tilstanden" til den siden jeg har igjen i denne perioden. Er egglederen tett? Men etter et deilig cruise i caribia i februar kom jeg hjem med et frø i magen. Er nå 11+4, og var på UL for to dager siden og så et friskt og noralt foster på str med en mus... Skal prøve å slappe av litt nå!

Har gått til utredning for habituell abort, og spesialisten jeg var hos sa at egget fra den siden som mangler eggleder like godt kan fanges opp av den siden du har igjen. Men hun sa også at det er LITT vanskeligere, men ingen umulighet i det hele tatt å bli gravid.

Lykke til! Håper du snart har kul på magen ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...