Gjest Skrevet 18. april 2006 #1 Del Skrevet 18. april 2006 Flere her som er gravide og studenter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elvis_79 Skrevet 18. april 2006 #2 Del Skrevet 18. april 2006 Jeg, leser ved UiO, termin 4 november å kan over hodet ikke konsentrere meg om studier. Hvordan har du det? Jeg blir stresset over å ikke gjøre allt jeg skal, men orker ikkE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nicolai kommer i nov. Skrevet 18. april 2006 #3 Del Skrevet 18. april 2006 Jeg går vernepleier på høyskolen i akershus... har termin 3 november, og merker at jeg konsentrerer meg heller om andre ting... huff... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elvis_79 Skrevet 18. april 2006 #4 Del Skrevet 18. april 2006 Jeg leser fysikk, burde egentlig sitte på førelesninger mellom 10-18 idag, men sitter hemma å veksler mellom datan å senga.. dårlig samvittighet, men men... Matteboka ligger åpnet på stuebordet iallafall, det er vel tanken som regnes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nicolai kommer i nov. Skrevet 18. april 2006 #5 Del Skrevet 18. april 2006 burde vært på skolen selv i dag!!! ser jo hvor bra det gikk... har veldig dårligsamvittighet, men det er jo ikke som man er like ukonsentrert for alltid... hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elvis_79 Skrevet 18. april 2006 #6 Del Skrevet 18. april 2006 Håper virkelig det.. Karakterene kan man vel bare glømme dette semesteret... Folk flest sier ju at man skal må som en konge neste trimaster, kanske vi blir superstudenter da? Jeg har en datter fr før, å jeg mådde som verst i andre trimaster så jeg håper det var once in a lifetime... Er du ofte inne på barnimagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nicolai kommer i nov. Skrevet 18. april 2006 #7 Del Skrevet 18. april 2006 ja, nå er det jo i morra 2 tri for meg, merker ikke at energien bare hopper over, men... vi kan jo alltids håpe! jeg har vært her nesten hver dag, bare ikke i påsken. du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona-4.aug.-termingutt! Skrevet 18. april 2006 #8 Del Skrevet 18. april 2006 Sniker meg til å svare på denne selv om jeg hører til inne på 2.tri! Jeg har nemlig hjemmeeksamen denne uka i et fag jeg egentlig ikke har peiling hva handler om en gang. Det er helt umulig for meg å konsentrere meg om studiene når alt som svirrer rundt i hodet mitt er baby! Satser ikke akkurat på noen toppkarakterer dette semestret, vil bare stå på eksamene og så gå ut i permisjon med god samvittighet til sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elvis_79 Skrevet 18. april 2006 #9 Del Skrevet 18. april 2006 Nesten var dag, kommer an på hvor lenge jeg stanner på skolen. Jobber i tillegg ett par kvelder i uken, men når jeg har tid eller skulker sitter jeg her og koser meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elvis_79 Skrevet 18. april 2006 #10 Del Skrevet 18. april 2006 Hadde hjemmeksamen for 3 uker siden, det gikk passe dårlig. Men, jeg stog i alla fall.. Lykke till! Men det som er litt surt e at jeg tgenkt meg master etter bachelor, og da må man ha minst c i snitt, dumt å komme med 3 e:r da lixom... Nu ska jag hente min dotter i barnehage. Ses inne på 2 trim om en uke da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma til 3 <3 Skrevet 18. april 2006 #11 Del Skrevet 18. april 2006 Går det ann å ha hjemmeeksamen? Jeg er student og gravid ja:O) Går gk helse og sosial via nki fjernundervisning. Veldig kjekt for da slipper jeg å ta fri fra skolen når nestemann kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona-4.aug.-termingutt! Skrevet 18. april 2006 #12 Del Skrevet 18. april 2006 Vet ikke om du kan velge å ha hjemmeeksamen.. Jeg går på høgskole og eksamensformen er bare sånn i et av fagene jeg tar. Skal ha to skoleeksamener og, den siste når jeg er 7 1/2 måned på vei! Det kan jo bli gøy... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camilla gutt 06+gutt10 FØDT:) Skrevet 18. april 2006 #13 Del Skrevet 18. april 2006 Jeg er også student. Termin 9.november. Har blitt så som så med lesing de siste ukene, men nå nermer eksamensperioden seg med stormskritt... Uff, anatomi ex. om under 3 uker. Så nå er det full sjerping fram til slutten av juni. Skal bli sååååå uendelig godt med sommerferie:) Studerer forresten på UiO jeg og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. april 2006 #14 Del Skrevet 18. april 2006 Jeg tar et bachelor studie (3 år) og begynner på siste året i august. Fikk mitt første barn på første året (jan05) og nå blir det barn nr to 6 mndr før jeg er ferdig utdannet. Utfordring?? Neida:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus26 Skrevet 18. april 2006 #15 Del Skrevet 18. april 2006 jeg er student og er nylig blitt gravert(termin 28des) er midt i eksamensforberedelsene, ikke akkurat det som er i tankene mine for tiden;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elvis_79 Skrevet 19. april 2006 #16 Del Skrevet 19. april 2006 Stanna hjemme idag oxå.. Var dårlig igår kveld, kastet opp, og skal jobbe ikveld. Dermed syntes jeg det ver en god ide å droppe førelesningene idag oxå, men nu sitter jeg med dårlig samvittighet (igjen). Hvordan går det før dere? Følger dere med på undervisninga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå