Gå til innhold

MA i dag tvillinger....

MrsMoo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjære deg, dette var fryktelig trist. Så også nettopp svaret ditt p å1. tri, og skrev noen ord der også. Nå er det viktig at du har noen rundt deg, og at du gir deg selv tid og lov til å sørge. Jeg har også opplevd MA i uke 12, og brukte mye tid på å gråte og rase ut.... Vet ikke om du har opplevd dette før, men vil for sikkerhets skyld si at du ikke trenger å grue deg til selve utskrapingen. Det er fort gjort, og ikke smertefullt. Jeg gruet meg voldsomt den gangen, men ble positivt overrasket. Rent fysisk var jeg i god form allerede neste dag, men trengte sykemelding ei uke for å komme til hektene. Noen trenger mer - andre mindre. Det er viktig å huske på at vi er forskjellige på den måten også. Sender en varm trøsteklem til deg.....

Uff dette var trist:(

Jeg vet akkurat hva du går igjennom. Jeg hadde utskrapning den 10ende. Jeg var egentlig 13 uker på vei, var til ul 3 uker før, da ble det konstantert at den ene var sluttet å utvikle seg. På ul den 10ende var også den sistes hjerte sluttet å slå.

Dette er skikkelig tungt, men jeg hadde småblødd ganske lenge, så jeg var klar over at det kunne gå den veien.

Tvillingene hadde sluttet å utvikle seg med 1 1/2 ukes mellomrom.

Det er ikke så mye å si i en slik situasjon, bare at man må tenke at det var noe galt med fosterene.

Hvor langt var du kommet?

Lykke til i dag

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...