Gå til innhold

Når er terminen dere folkens?

Mamsen og lillegutt!

Anbefalte innlegg

Min er 26. desember. Håper å føde litt før :-)

Så eg slipper å ligge på sykehuset julaften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei

har ikke fått termindatoen av legen enda, får det i dag. men jeg vet akkurat når barnet ble unnfanget (pga prøverør), så jeg har funnet ut at min termin er rundt 14 november.

lykke til videre i svangerskapet da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til mamsen har en spire

Jeg har bursdag selv 26 desember, en fin dag! Deilig å alltid ha fri på bursdagen sin, men husker det var litt kjedelig det året jeg fylte 18. Alle andre ble jo 18 før meg! Også er det litt dumt at man ikke får bursdagssang på skolen. Men veldig koselig å ha bursdag i julen:)

Selv har jeg termin ca 9-10 november om alt går som det skal..

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 7. nov. i flg. babyverden.no og andre =) Skal på ul. i morra, da ser de vel enda mer nøyaktig.... kanskje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27. desember :-)

håper h*n holder seg der til i januar for ungen sin skyld.. kjedelig å bli født helt på slutten av året og være minst av alle.

hvertfall når man har planer om moped- og bil lappen ;-)

Det er snakk om femager over termin.. håper virkelig for ungen sin skyld, men skulle ikke forundre meg om den kommer på nyttårsaften ;-) le litt..

klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min er 14 des, men helt ok om hun eller han holder seg der inne et par uker ekstra... er januarbarn selv, og det er supert!

men alt i alt har det ingenting å si så lenge alt går bra. kan hende terminen blir flyttet etter UL...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er også 14 desember-forløpig da:) blir sikkert justert litt etterhvert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har regnet ut termin til 16 desember... Men med ivf er det ikke lett å regne ut termin... Så får vel nærmere beskjed på ul den 8 mai... :))

Gleder meg til det... :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har termin 28desember i følge utregninger, men har ikke fått bekreftet det av lege ennå. hadde vært fint om baby drøyet med sin ankomst til jan. tihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

foreløbig på julaften....men vet ikke hva legen sier da...skal på ul snart og da får jeg vell vite sikkert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:-)

Jeg har termin ca 5 desember. Men vet ikke helt hvordan eller hvor lenge før når en skal ta keisersnitt.Vet dere?Stor klem fra meg:-)) Lykke til alle sammen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...