¤TralleTroll¤ Skrevet 18. april 2006 #1 Del Skrevet 18. april 2006 Hei du!!!! :-)))) Hvordan går det!!!!????? Nå er jeg spent... Like kvalm?? Går alt bra?? Fortalt det til gjengen på hytta eller?? Hvordan har påsken vært??!!!! Turt å stå på ski?? Vi har hatt en utrolig rolig påske... Stort sett dritt- vær.. Sol mandag og langfredag, da satt jeg i hytteveggen, ellers har jeg vært inne.. Vært på ett par skuterturer, det er alt... Spist masse god mat og godteri, og magen står som en ballong! Lagt på meg 2- 3 kg... Symptomene er på plass; puppene like ømme, trøtt, bølger med svimmelhet og kvalme, luft i magen..., tisse tisse.... Våkner fremdeles 6- 8 tiden og må på do.. Fryktelig slitsomt på hytta, som har utedo... Men de andre var veldig fornøyd, for da fyrte jeg opp og kokte kaffe og vann til de andre sto opp! Også kunne jeg legge meg igjen etter frokost.. Nå er det bare å vente til ny ult.lyd på torsdag, kl 0900.... Du har vel ikke fått vært på ult.lyd i påske- uken du heller? Når skal du igjen? Nå må jeg en tur å få mer crinone.. og en tur innom jobben.. skal ta litt kontorarb. denne uken og neste, skrive sommer- turnuser... Snakkes!! Klemmer i massevis Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4788455-femme-snuppa/
Femme Phoenix Skrevet 19. april 2006 #2 Del Skrevet 19. april 2006 Hei hei TT!!! Først og fremst gratulerer med 9-ukers dagen! Jeg er kjempestolt av å ha kommet så langt. Vi forlenget påskeferien med en dag så vi kom hjem først seint i går kveld. NEI! Det var ikke på grunn av strålende vær altså - for det har vært dritt i hele påska. Men det var allikevel koselig å få komme seg på fjellet, spise god mat, spill Trivial Pursuit og kose oss. Når det er sagt så må jeg bare innrømme at jeg har vært kjempedårlig. Kvalm, ekkel i magen, brekker hvis jeg lukter på den minste lille tingen. Den ene dagen er det lukten på håndsåpe som får meg til å brekke, den andre er det lukten av popcorn. Jeg har vært skikkelig deppa av å gå rundt og ha det så dårlig. Men som du vet så har jeg også trøstet meg selv med tanken på at dette betyr at det fortsatt finnes graviditetshormoner i kroppen. Håper jeg har rett da. Tenk heldiggris, du skal på UL i morgen. Og jeg må vente helt til mandag!! Hvordan skal jeg holde ut?? Vi tar en langhelg og reiser til Bergen i morgen. Kjærestens tremenning skal døpes. Jeg bare lurer på hvordan jeg skal takle den lange reisen uten å spy på alt og alle. He-he. Da skjønte du at vi er IKKE bosatt i Bergen. :-) Puppene er fortsatt ømme her i gården, "strekke"-smerter melder seg innimellom og så er det den omtalte kvalmen da. Så jeg føler meg rimelig trygg i forhold til symptomer. Jeg er ikke plaget av hyppig vannlating, men det kan ha sammenheng med at jeg får ikke nok væske i meg pga kvalmen. Må prøve å skjerpe meg! Og hva skal snuppa finne på i dag, da? Håper du får en fin dag! Masse klemmer tilbake! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4788455-femme-snuppa/#findComment-4798746
¤TralleTroll¤ Skrevet 19. april 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 19. april 2006 Grattis med dagen ja!! Deilig å ha deg tilbake... Så du er skikkelig dårlig du! Vet ikke om jeg skal tørre å si heldiggrisen... hehe!! Men det er no en gang så at den kvalmen er et yndet symptom for oss som har mistet.. Det er liksom det ultimate svangerskaps- symptom, et virkelig positivt tegn på at det sitter godt! Jeg merker jo litt innimellom, men er ikke direkte plaget akkurat.. Men i natt!! Våknet kl 0230 av at gubben strøk meg å armen (jeg snorker noe så inn i hampen..), måtte selfølgelig på do da.. og når jeg da la meg hadde jeg kvalmen langt opp i halsen! Tok lang tid før jeg sovnet igjen.. På hytta merket jeg det særlig etter frokost, måtte som oftest legge meg og slappe av da og vente til det roet seg. Så får vel være fornøyd med det!? Kan jo hende det går bra likevel, og jeg kan si i ettertid at jeg var så heldig at jeg ikke var særlig plaget med svangerskapskvalme!? Gubben synes jeg er rar da, som blir så glad når jeg er kvalme!!! Jeg gir nemlig klar beskjed hver gang jeg kjenner det.. hehe!! Nå er jeg selvfølgelig skikkelig spent på i morgen.. Har ikke merket at noe er galt i hvert fall.. tvert imot.. Men føler meg ikke trygg nei! Vet jo godt at det kan gå dagesvis fra spiren dør til jeg merker noe galt.. Det er det som er så for jævlig! Er ganske så rolig egentlig, men må være psykisk forberedt, i tilfelle... Tør liksom ikke si høyt at jeg føler det går bra nå, for da går det sikkert til helv..!! Men nå skrev jeg det da.. Blir litt sånn babbling nå, er nok nervøs ja.. Har ellers vært på jobb noen timer, kontorarbeid. Skal ha noen timer denne og neste uke, men tør IKKE begynne i skikkelig jobb ennå! Mine kolleger har også gitt klar beskjed om at de ikke vil SE meg der i hvitt!!! haha!! De er så gode, og jeg savner dem så fælt at! Til helgen skal gubben jobbe to døgn i strekk, så da blir jeg nok å holde dem med selskap litt... tar med et spill jeg.. Nei, nå skal jeg se opptak av LOST. Vært på kor- øving i kveld, så måtte ta opp... Følger spent med på serien skjønner du! også er det natta.. Skal heldigvis tidlig, kl 0900... Blir noen timer på jobb etterpå, men komme inn her i morgen ettermiddag/ kveld og avlegger rapport.. klemz Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4788455-femme-snuppa/#findComment-4806618
Femme Phoenix Skrevet 20. april 2006 #4 Del Skrevet 20. april 2006 ÅÅÅÅÅÅÅ! Nå må jeg reise uten å ha hørt fra deg :-( Hadde så lyst å lese glameldinga di før jeg reiste. Skal se om ikke jeg klare å finne en internet kafe i løpet av helga. Men i og med at dette er en familietur kan detbli vanskelig med privatliv. Vi får se. Jeg har ialle fall sendt deg mye positiv energi i dag. Lykke til snuppa. Vi høres! Klemmer fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4788455-femme-snuppa/#findComment-4813724
¤TralleTroll¤ Skrevet 23. april 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 23. april 2006 Heisann!! Hatt en fin tur til Bergen?? Og hvordan har formen vært?? Fått i deg masse god kake, eller..?? uff, den var kankje litt stygg.. hehe.. må mobbe litt da.. Har du fortalt det til familien ennå?? Bergen er jo min fødeby.. Er Laksevågsjente... Men var tre år da vi flyttet... Holder likevel på skarre- rr`n og litt dialekt, og mange gjetter på Bergen når de skal gjette hvor jeg er fra... Skal antagelig dit en tur i slutten av mai.. Må sjekke opp graven til min mor.. Betaler en tusing i året for å holde den stelt, men i følge min kusine blir det ikke gjort!! Best å få sjekket det opp med egne øyne før jeg klager.. Blir nok en tur til Haugesund rundt sildajazzen, og da en liten tur innom Stavanger.. Du, neste gang jeg har vært på ull. lyd skal jeg gå inn her så fort som mulig å avlegge rapport.. Vi følger jo så godt med hverandre, og kan bli engstelige hvis det drøyer for lenge!! Jeg var på jobb noen timer sist, og når jeg kom hjem var jeg helt utslitt!!! Kvalm, uvel, trøtt... Tror jeg får litt for lite søvn. Våkner en del om natten (4- tiden...) og må opp å tisse.. Og da tar det lang tid før jeg sovner, for da kommer kvalmen!!! Også får jeg sove kanskje 4 timer til før jeg må opp igjen... Det blir jo 7- 8 timer hver natt, men kvalitetssøvnen blir forstyrret.. Da blir det endel slløving på sofaen, men får ikke sove på dagtid!! Jeg som er vant til nattevakter og sove hele dagen.. Du har kanskje lest hvordan det gikk på ult.lyden med meg? En vikar.. jaja.. Tok litt tid før hun fant hjertet... huff.. Utviklet seg helt normalt, men det ligger en uke etter meg, så jeg er nok en uke senere enn i følge mens- termin!!I følge denne gynken var jeg 8+1 torsdag... Jeg visste at jeg ikke hadde eggløsning da jeg pleier, at den var senere enn normalt, men en uke?? jaja... Vi holder oss likevel innenfor vinterferie- uken da!! Bare så kjipt å bli satt en uke tilbake.. Tiden går seint nok, om ikke jeg må ta en uke om igjen!! jaja.. Så lenge alt er normalt er jeg jo glad for det da!! Skal igjen på torsdag, da skal det ha begynt å bevege seg... Nå begynner kjønnet å utvikle seg også... Spennende!!! Du skal tidlig i morgen?? Er så spent på hvor stor din er nå... Du er jo MINST en uke foran meg!! Sender kraftig energibølge....mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm....... DEN kjente du!! hehe... Vi snakkes snart!! Klemmer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4788455-femme-snuppa/#findComment-4838711
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå