♥ Snøblomst ♥ Skrevet 18. april 2006 #1 Skrevet 18. april 2006 Åååå blir litt sprø og lurer på om det er noen som har gode råd? Gutten vår bruker Mam smokker. Disse ble kokt ved første gangs bruk og siden har vis skylt dem i springen hver dag. Men....det blir alltid noen dråper med vann igjen inne i smokken. Vi klemmer, klemmer og klemmer.... men får jo aldri ALT vannet ut? Noen som opplever det samme?
SurreGuri Skrevet 18. april 2006 #2 Skrevet 18. april 2006 ja dette skjer hos meg også..men jeg har ikke brydd meg med det, etter at lillegutt har brukt dem en stund så forsvinner vannet av seg selv, tror ikke det er farlig eller noe
~falck~ har fått baby! Skrevet 18. april 2006 #3 Skrevet 18. april 2006 Opplever alltid det samme her... Men det er jo ikke farlig:) De får ikke sutta i seg vannet!)
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 18. april 2006 Forfatter #4 Skrevet 18. april 2006 Tusen takk for svar!!! Så bra da...da kan jeg slappe av :0) Har trykket og presset og trykket og presset...*ler*
SurreGuri Skrevet 18. april 2006 #5 Skrevet 18. april 2006 haha syns jeg ser deg trykke i hundre og nitti med de vidle øynene!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *ler*
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 18. april 2006 Forfatter #6 Skrevet 18. april 2006 Skal love at jeg trykket...og så nok ganske så vill ut ja he he.... Ble mer og mer irritert og rødere og rødere i fjeset mens jeg trykket hardere og fortere :0)))
SurreGuri Skrevet 18. april 2006 #7 Skrevet 18. april 2006 hahahahaha!!!!!!!!!!!! skulle vært en flue på din vegg!!!!!! så skulle jeg jammen fått noe og le av i en mnd og vel så det!!!!!!!!!!!! hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå