Gå til innhold

Lurer på om det er mange folk som lykkes naturlig etter ca. 5 års prøving

Anbefalte innlegg

Lurer på om det er håp om å lykkes naturlig, etter ca 5 års prøving ?, gir liksom så opp tanken på å lykkes naturlig, etter all den prøvingen på å få et barn til..... Det ser så umulig umulig umulig ut .......

Man blir lei av å drømme , håpe , drømme , og å håpe hele tiden , dag etter dag, måned etter måned , og år etter år ! Når skal det liksom skje?

Jeg blir så pessimist nå , tenk jeg har prøvd å få barn siden jeg var rundt 24 - 25 år, nå er jeg 29 og nærmer meg 30, og har enda ikke lykkes, lurer på om jeg har lykkes innen 5 år til liksom , hmmm.....

og da jeg blir 35 år, og enda muligens ikke har lykkes, så går jeg sikkert 5 år til og må til slutt gi opp... uff , jeg våger liksom ikke å drømme mer, nå er jeg ganske pessimistisk men det eneste jeg ser på som håp er prøverrør eller kunstige metoder. Noen som har hørt om folk som har lykkes / eller har selv lykkes etter lang lang prøvetid ?... Det kan gi meg mer mot å høre !

Fortsetter under...

Jeg har to barn fra før av som jeg fikk ganske ung, så skal ikke klage, men blir så irritert for at ting skal være så vanskelig som dette med å få barn , det ser så vanskelig ut !!! Også er det irriterende for at jeg ikke vet hvorfor vi ikke får flere igjen også, ultralyden var fin, og celleprøve, og i tillegg får jeg Lh stigning, hva er liksom galt i veien , blir jo ikke gravid likevel !!!

Regner med at det er samme mannen du prøver å bli gravid med nå som er far til dine 2 barn?

Uansett: Alt kan skje:-) Man hører/leser jo om folk som har gitt opp prøvinga, adoptert fra utlandet og gitt opp alt håp om å få egne barn - og så uteblir plutselig mensen like vel. Men hvis ønsket om et 3. barn er veldig stort hos deg bør du nok vurdere IVF ganske snart.

:-)

Ja har fått høre om folk som går mange mange år, også gir de helt opp håpet om å få barn, og da kommer det - først når de har gitt fullstendig opp ! Jeg har dårlig tro nå, har jo heller ikke funnet årsaken til at vi ikke får barn - noe jeg håper på å snart få vite - dersom det er en årsak til det ... Men har tro på at kunstig befruktning kunne vært noe.... :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...