Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja det ville jeg gjort. Ikke no problem det, det er mat!

Men ville selvsagt ikke gjort det uten å få lov av foreldrene. Men om ei av mine venninner hadde passa tulla mi, og amma henne litt så hadde ikke det gjort meg noe, selv om hun ikke hadde spurt først.

Og er jo ikke sikkert de ville hatt melka mi uansett, annen smak og bryst.

Fortsetter under...

Hei! Ja, dette er et veldig interessant spørsmål, egentlig.... Jeg har tenkt på dette et par ganger --kjenner ikke så mange jevnaldrede da. Men jeg er veldig nysjerrig hvordan det føles å amme noen andre da. Er det den samme følelsen? Spiser det andre barnet annerledes? Beveger det seg annerledes? Hva gjør det ved puppen?

Hvis noen ville amme dattera mi, hm. Kanskje. Hvis nødvendig. Lurer på om hun ville spise fra en annen pupp??? Mange interessante spørsmål ved dette.

Hvis dere er to venniner så er det dere to som bestemmer, ikke innlegg på DiB. Og ikke svigermoren. :)

Lykke til --hva gjorde dere da? :)

Nysjerrig....

Vi har ikke begynt med barnevakt ordningen enda, men jeg regner med at det blir utpumpa melk på flaske. Det er uansett bare et par timer, så det spørs om det er behov for melk i det hele tatt. Selvom jeg overhodet ikke ser noe "teoretisk" galt med å amme et annet barn føles det på en måte litt feil..

Vet ikke hva vennina mi synes om det, men hadde hun sagt at det var helt greit for henne hadde det nok vært greit for meg og... Det hadde helt klart vært en interessant opplevelse ihvertfall!

Det skal uansett bli deilig å få et par timer fri i uka!jippitjoho!

Tror ikke jeg ville latt noen andre amme mitt barn hvis jeg ikke måtte... Ville følt det litt som at typen kyssa en annen eller noe... Det er jeg som er mamma liksom! :) Litt sjalusiaktig hvis dere skjønner... Men rent praktisk er det jo en god ide! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...