Gå til innhold

Juli: hvor mange tenner har de nå da??

SOMMER :)

Anbefalte innlegg

jenta mi fikk to tenner med en ukes mellomrom da hun var 6 mnd. etter det har det ikke kommet flere. skjekker jevnlig men det er ikke antydning til at det er flere tenner på gang med det første.... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 tenner her, de første kom da hun var 5 1/2 mnd, så gikk det nesten 2 mnd før fler. Noe plager henne nå, så det er nok enda fler underveis..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart 3 tenner hær, det er så vidt den 3tanna har komme gjennom gommen.. har strevd med den i 1 mnd nå.. kommer vell sikkert en til om litt oppi. fikk de 2 nedi når han var 7 mnd med 3 dagers mellomrom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sønnen min fikk to tenner med en ukes mellomrom da han var 7 mnd, nå er han 9 mnd om en uke og det er ikke kommet flere enn de to nede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 store fine tenner i Thea's munn,jevnt fordelt med 4 oppe og 4 nede.

De har kommet jevnlig og uten problemer fra hun var 4 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...

Her er det 8 tenner. Fire nede og fire oppe. De to første kom en deg før fire mndr. dagen hennes, og da hun var sju mndr, kunne vi se alle åtte. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

her er det seks tenner. 2 oppe å 4 nede. de to siste dukka bare plutselig opp ennå jeg så i munn hennes javnt. hihi så de vet jeg ikke når kom men første tannebissen kom da hun var 5 mnd å tre dagen hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To nede og en mnd etter fikk han to til oppe. Så nå er han oppe i 4 totalt:-)Ser ikke ut som det skjer mer på en stund nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi er oppe i 8 tenner nå, og har vel vært det et par mnd ca... Håper det er lenge til det kommer fler!!! *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...