Gå til innhold

er det bare jeg som sliter med å få tid til en dusj på morran???

Anbefalte innlegg

dattera mi har vært med på badet siden hun ble født. i starten lå hun på stellematta og i vippestol. etterhvert krabbet hun rundt. nå som hun er blitt 13 mnd, pleier hun sitte på potta eller krabbe og gå litt rundt på badet mens jeg er i dusjen. hun elsker selv å dusje og bade og vi har hatt noen runder hvor hun vil inn i dusjen, men stort sett pusler hun litt med sitt. drikker litt melk el no. jeg prater og tuller med henne når jeg dusjer og hun babler ivei mens hun sjekker vaskemaskinen etc.. dette funker greit for oss, men ikke sikkert for alle. dattera mi er en rolig unge.

etter jeg har dusja ferdig og tørket meg, pleier jeg vaske henne og tørke henne. så får hun være naken og lufte seg mens jeg kler meg og sminker meg. er ikke så farlig men noen tisseuhell på badet..

hun er vant til å være på badet når vi selv er på badet. men vi har hatt grinerunder også da...

Fortsetter under...

Hadde vi bare hatt glass dører og ikke bare vanlig forheng, så hadde det ikke vært noe problem hos oss heller. Gutten min hater stengte dører, vil at alle rom skal være tilgjengelig til alle tider.

Pleier å dysje etter at han er i seng jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...