Gå til innhold

El tester og mysteriet omkring disse.

Anbefalte innlegg

Er nå inne i dag 10 av syklusen. Har testet fra dag 8. I dag kom det fram en svaaaaak strek i tillegg til teststreken, kan det bety at noe er på gang? Jeg har testet en del med el tester og bare fått den svaaake streken fram. Det må i allefall være bedre med en svak strek eller ingen strek? Skal prøve å få testet to g daglig i dag og dagene framover. DENNE GANGEN SKAL JEG NEMLIG HA FULL KLAFF!!!!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4787966-el-tester-og-mysteriet-omkring-disse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo det er bedre med en svak strek enn ingen strek. På pakningen står det vel at streken skal være like sterk som kontollstreken, men om du aldri har hatt det, så ville jeg ikke tatt noen sjanse.

Jeg syns ikke det er så lett å spore el på de testene heller... Leser om flere som tester morgen og kveld fordi den kan være negativ om morgenen og positiv om kvelden...

Nei, hopp i høyet Agne ;o)

Jeg har forsøkt å teste el med strips i noen perioder. Jeg trodde aldri jeg fikk det til, fordi jeg bare fikk en svak strek i tillegg til teststreken. Men i desember fikk jeg det til (selv om det endte galt) og i mars fikk jeg det til. Sats på den svake streken og legg dokker sammen og gjør nokke!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...