Gå til innhold

Hjelp...hadde ikke planlagt noe graviditet nå.

MAAAAAAAAMA, igjen.

Anbefalte innlegg

Men slik er det altså gått, tross bruk av prevansjon. Er egentlig usikker på hvor langt jeg er på vei, da jeg kun har hatt en rar mens etter forrige fødsel. Sliter litt med det å skulle gå ut i ny permisjon når jeg nettop har startet i jobb igjen.var nygravid da jeg begynte i jobben og føler jeg svikter dem(høres teit ut ja)

I tilegg har jeg endelig begynt å bli frisk etter mange år med sykdom og plager.Må gå på streng diett og mye tbl som jeg ikke vet om det går ann og kombinere med svangerskap. Det er egentlig de to grunnene som gjør at jeg vurderer abort. Har to barn fra før en på 10 måneder og en på 7 år.

Godt å få luftet tankene ihvertfall!!

Fortsetter under...

Ingenting hørest teit ut... men angåande jobbe så kan jo dem ikke si deg opp pga graviditet og permisjon så du beholder nok jobben....

Det andre så må du finne ut kor langt du er på veg og om disse medikamenten du tar kan ha invirkning på fosteret.. om det finnest evt alternative medisiner som ikke påvirker graviditeten. I tillegg så må du også tenke på om du faktisk er klar for et nyt barn...

Eg hadde slitt i mange år med galleblære og magesykdommer etter siste mann... hadde nettopp fått opprert vekk galleblære og var for første gang på 3 år smertefri,,,, javel noen uker sener fant eg ut at eg var gravid... ikke planlagt i det hele tatt og eg var i tvil om eg hadde energi i et svangerskap så kort tid etter en stor opperasjon med komplikasjoner... men eg kunne ikke tenke meg å ta abort og nå sitter eg her og har 2 dager igjen.

Eg skal ikke si at du skal beholde barnet eller ta abort det er en avgjørelse som du må ta utifra din situasjon nå. Viktigast er jo å finne ut om disse medikamentene kan ha skadelig effekt på fosteret....

Masse lykke til vidare uansett hva du velger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...